Nou komt het steeds vaker voor dat ik en anderen op onze stal steeds vaker willen/gaan springen. We hebben al wat oude weidepalen gevonden die we gebruiken, dus 'normale' stevige balken. Helaas zijn deze niet zo heel lang, een kruisje maken gaat nog wel. Verder hebben we dikke takken gezaagd/gevonden die helemaal geschuurt zijn en dus niks meer aan uitsteekt. Tot zover gaat het nog. Als 'staanders' hebben we nu wel emmers, voor iets hoger voertonnen en boomstammen. Die boomstammen gaan nog als je ze neerlegd, dan zijn ze nog wel stevig. Maar als je ze rechtop zet om dus een hogere hindernis te maken, vallen ze om als de balk valt en is het dus ook niet heel veilig. Daarom spring ik daar zelf eigenlijk nooit overheen, maar anderen wel. Nu was mijn vraag: zijn er nog meer van dit soort dingen die we zouden kunnen gebruiken en die ook niet heel moeilijk te vinden en/of kopen zijn? En is er misschien nog een alternatief voor de balken? Ik dacht zelf aan van die lange PVC buizen, deze zijn lekker licht en veilig. Andere alternatieven?
Alvast bedankt!

Sorry als dit topic verkeerd staat, weet niet zeker waar hij moet