Net als Olgaatje doe ik ook een onderzoek voor een project op school. Ons project gaat over kwaliteitssystemen voor maneges. Wij moeten ons richten op wat de klant belangrijk vind op een manege. en natuurlijk zou elke klant álles wat mogelijk is op een manege wel willen, maar daar moet je dan waarschijnlijk ook voor betalen! Daarom zijn wij op zoek naar de perfecte prijs/kwaliteit verhouding volgens jullie!
Hierboven kun je een Poll invullen over dit onderwerp en hieronder kun je je mening kwijt over dingen die jij belangrijk vind op een manege (en die niet in de poll staan) en waar jij best wat meer voor zou willen betalen. Ik hoop op veel reacties! Het verslag moet ik volgende week woensdag inleveren, en als ik m'n cijfer heb horen jullie wel wat het is geworden.
P.S, we hebben jullie meningen en reacties écht nodig!

Voor inspiratie kunnen jullie ook nog even kijken op www.fnrs.nl en www.hippodor.nl
owja!
we zouden ook graag jullie mening en ervaring met hippodor weten. Hippodor is een nieuw kwalitietssysteem.Liefs van mij en mijn projectgroepje!

Zijn deze zaken allemaal aanwezig dan zou ik best meer over willen hebben voor een les.