Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Lynn_Nikita schreef:idd
ook met 3 wanden is het een bouwwerk en mag het op meeste plekken niet
en verder , al sje wel iets mag plaatsen zou ik zelf iets in elkaar zetten, geen carport
DubbelDun schreef:Als er al een bouwwerk staat waar een vergunning op rust, mag je dit altijd gebruiken om te vernieuwen c.q. iets nieuws voor in de plaats te zetten.
Als het bouwwerk in het zicht staat zou ik toch bij de gemeente even navragen wat je rechten zijn, het voorkomt iig dat je strakd kosten maakt voor iets wat je weer af moet breken.
. Die gebruiken ze ook voor bakrand aftimmering van binnen rijbakken. Ook kun je kiezen voor echt stalwand materiaal opgebouwd uit hout of kunstof delen met mes en groef. Ook zie ik wel eens damwand/sandwich panelen waarmee je zijdes netjes kunt afwerken. Sandwich is iets duurder maar wel beter geisoleerd en steviger. Inderdaad zo plaatsen dat je paardje gemakkelijk uit de wind kan staan. DubbelDun schreef:Ik denk dat een bouwvergunning ook al inzich bergt waar het voor gebruikt gaat worden.
Als je een aanvraag indient voor een carport op een wei, zal men daar anders tegenover staan als wanneer hij aan een huis vastzit.
Tinkerlady schreef:Dat vraagt ze toch allemaal niet
Citaat:Maar waarom een carport neerzetten en verbouwen als je ook en nette stal kan neerzetten als je voor beide een vergunning moet aanvragen? (om ook even aan de verrommeling te denken)
. Kan ze mooi aansluitend naar toe voor een sluitend advies.