Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
twistermahoi schreef:Langs de straat moet het wel hoor volgens mij
. 
skessa schreef:volgens mij moet je langs de openbare weg elke 50 meter zo'n bordje hebben.
DixievdKaal schreef:skessa schreef:volgens mij moet je langs de openbare weg elke 50 meter zo'n bordje hebben.
Voor mensen met een kort geheugen ?????
Haha, sorry, maar die was grappig
skessa schreef:volgens mij moet je langs de openbare weg elke 50 meter zo'n bordje hebben.
Misschien netjes om op de erfscheiding ook zo'n bordje te hangen.
DixievdKaal schreef:skessa schreef:volgens mij moet je langs de openbare weg elke 50 meter zo'n bordje hebben.
Voor mensen met een kort geheugen ?????
Lancome schreef:twistermahoi schreef:Langs de straat moet het wel hoor volgens mij
Je hebt gelijk, heb even gauw de Wet Ruimtelijke Ordening erbij gepakt en de gedeeltes van je land die langs de openbare weg liggen moeten voorzien zijn van het bordje K065, te verkrijgen voor een paar euro per stuk.
Marloesx schreef:Ik woon in een streek waar alleen maar boeren wonen, overal zijn stukken land met prikkeldraad, en nergens hangt een waarschuwingsbordje. De mensen bij ons in de buurt hebben ook nog nooit een waarschuwing of wat dan ook gehad dat het verplicht is om zo'n bordje op te hangen.. Dus volgens mij is het niet verplicht!
ik heb ze al 6 jaar netjes aan het deel langs de weg hangen, en wij zijn niet de enige, zijn er trouwens best veel hier die bordjes hebben hangen, het is maar een kleine moeite