Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
bella1wjnmk schreef:ik soms gewoon saai soms niet soms vind ik het echt leuk. maar weet iemand hoe je poetsen leuker maakt?
ik ben het met MysticTinker helemaal eens dat het geen noodzaak is, zet je pony maar eens 2 weken in de wei (bvb als je op vakantie bent) mijn witje is daarna altijd super schoon hoor
.
,
) voor de vieze plekken, en de rest met de zachte borstel. Hoeven krabben en klaar!!! MoonChloe schreef:Elke dag 40 min, arm paard. Bij een regenbuitje is er geen vetlaag die het kan tegenhouden.
Toen ik nog reed, poetste ik mijn rijpaard alleen onder zadel en hoofdstel en heel belangrijk de singelplek.
rijpaard was iig wel een paard waar ik bijna elke dag op reed. Dus 1x in week een goede poetsbeurt geven.. Dat vind ik ook wel voldoende..
) en het is niet koud wil ik haar nog wel eens wassen.
patsur schreef:MoonChloe schreef:Elke dag 40 min, arm paard. Bij een regenbuitje is er geen vetlaag die het kan tegenhouden.
Toen ik nog reed, poetste ik mijn rijpaard alleen onder zadel en hoofdstel en heel belangrijk de singelplek.
rijpaard was iig wel een paard waar ik bijna elke dag op reed. Dus 1x in week een goede poetsbeurt geven.. Dat vind ik ook wel voldoende..
Ik sta ook iedere dag goed te poetsen, en als ze erg vies is (schimmel) en het is niet koud wil ik haar nog wel eens wassen.
Aparte was dat ondanks het vele poetsen en wassen het water alsnog zo van d'r vacht afdrupt, dus zo snel zal die vetlaag wel niet aangetast zijn