Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
)

joyce B schreef:Dat is dus de reden dat ik geen stuk verhard heb, behalve het looppad voor de stallen langs.Ik hoop alleen dat ze zich rustig gedragen, want de klinkers kunnen wel glad zijn als ze te wild doen en gaan rennen of te snel de bocht om willen krabbelen.
Het zou mooi zijn als we nog een stuk kunnen afwerken met van die rubber klinkers of rubber tegels.
tuurlijk kunnen omhoog stekende delen in de hoefzool prikken, maar gezonde hoeven moeten dit kunnen hebben.
Pellie schreef:Ik denk dat als de een de andere achterna zit, dat de voorste hier niet echt bij na gaat denkendubbeldun, je hebt niet het idee dat wanneer paarden weten welke ondergrond ze kunnen verwachten ze hun pas wel wat inhouden?

DubbelDun schreef:Pellie schreef:Ik denk dat als de een de andere achterna zit, dat de voorste hier niet echt bij na gaat denkendubbeldun, je hebt niet het idee dat wanneer paarden weten welke ondergrond ze kunnen verwachten ze hun pas wel wat inhouden?
En aangezien mijn ouwetje al 22 is ben ik wat voorzichtig met haar