.Ik heb deze beslissing voor mijn paardje genomen.... en heb vanaf morgen dus geen binnenbak meer
...Ikzelf rijd al 16 jaar bij deze manege, is het niet met eigen paard dan op de paarden van de manege.
Saffiera staat hier nu al 2 jaar maar staat de laatste 3 maanden in een stal van 3 x 3.
Ze wil niet graag op wei en kan niet naar buiten zolang ik er niet kom
...Nu heb ik via internet een pensionstal gevonden die net aan het opstarten is, dus stallen zijn nieuw...
Ze gaat hier zoveel op vooruit dat ik er heen ga en mij scheelt het ook nog eens 60 euro...
Ze krijgt een stal van 3 bij 5 meter, ze gaat 10/12 uur naar buiten (dit word overigens voor me gedaan) en 's nachts kan ze lekker op stal. Ik heb dan alleen nog een buitenbak maar vind het belangrijker dat mijn paard dadelijk veel meer buitenkomt
...Nu is echter mijn vraag, rijden jullie als het regent?? Zoals ik al zei ben ik 16 jaar gewend om een binnenbak te hebben, dus alles is nu nog nieuw voor me en zal er zeker ook nog aan moeten wennen
.
paard heeft toch beweging nodig, en lekker een goede regenjas aan en een regenbroek of rainlegs en het is heerlijk dan..
En als ik les heb, en dat gaat door ; Dan ook. Maar goed, de bak wordt er ook zó nat van..