Trailer.. Een spinnen magneet...

Moderators: Apple, Coby, petraaken, C_arola, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Locanda

Trailer.. Een spinnen magneet...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-09-18 08:33

Hoi Bokkers (met of zonder (lichte) spinnen fobie),

Alhoewel het steeds beter gaat met mijn 'angst' is en blijft onder spinnen door lopen toch wel echt té. Ze moeten niet op me komen, en al helemaal niet mogelijk in m'n haar.

Nou weet ik wel dat lang geparkeerde trailers altijd onder zitten, maar.. zodra ik de schone trailer neerzet, verzamelt deze dagelijks minstens 5 huisdieren...

(Eindelijk onafhankelijk, maar toch nog afhankelijk omdat ik zelf niet alles durf :') het 'gordijntje' oprollen bijvoorbeeld.)

Graag geen reacties als "een spin kan je toch niks doen" I know, maar zo werkt bijvoorbeeld hoogtevrees ook niet.

Hoe gaan jullie hiermee om?

Because the line between wrong and right, is the width of a thread from a spider's web. The piano keys are black and white, but they sound like a million colors in your mind.

http://www.lucies-paardenadvies.nl De basis in balans.Bewust trainen omg NH en midden Nl.

Locanda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-10-18 07:55

Ik denk dat ik hem in eerste instantie spinvrij ga vegen, met een bezem (of ragebol werkt miss beter) en een krukje indd Telpeva. ;)

En dan behandelen met zo'n natuurlijke tip van ongediertebestrijding.nl, beginnende met degene waar paarden de minste aversie tegen hebben.

En anders kijken naar een speciale werende spray indd, wel een milieuvriendelijke. :)

Zo'n individuele spinnenvanger lijkt me wel super handig voor in huis! Nu plaatst vriendlief ze in de bosjes verderop, maar onafhankelijk zijn is prettig.

Therapie.. eh ja... die zag ik even niet aankomen. :')

Because the line between wrong and right, is the width of a thread from a spider's web. The piano keys are black and white, but they sound like a million colors in your mind.

http://www.lucies-paardenadvies.nl De basis in balans.Bewust trainen omg NH en midden Nl.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie