Waar zitten de tuttende-toiletterende bokkers? - DEEL 3

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Jester_

Berichten: 12264
Geregistreerd: 16-12-07
Woonplaats: Eerbeek

Re: Waar zitten de tuttende-toiletterende bokkers? - DEEL 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-18 12:14

Xl is echt wel heel stuk groter. De gewoke passen hier ook niet en de xl is ruim genoeg. Kan wel verschil foto maken

Heleennn

Berichten: 6351
Geregistreerd: 21-11-11

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-05-18 21:27

Zooo ik ben een lange tijd afwezig geweest in dit topic :') Ik ben met mijn paarden verhuisd en een hoop is gebeurd, daarom kwamen we voorlopig niet meer aan tutten toe... zie [ITP] Een half jaar vol veranderingen en ook verlies

Ik wilde even mijn ervaringen delen over de antiklit van sectolin! Ik zag het eigenlijk niet zitten om opnieuw zoveel geld uit te geven aan een literfles cowboy magic die toch binnen de maand weer op is. Dus in een impuls maar die super cheape antiklit gekocht van Sectolin (met lavendel tegen de insecten) en ik moet zeggen dat ik super aangenaam verrast ben! Ik had afgelopen zondag de staart helemaal uitgekamd en vandaag wilde ik er opnieuw doorheen gaan, was nog steeds super silky en totaal niet in de klit! Paarden lopen elke dag op de weide dus ik had verwacht dat het echt geen effect zou hebben :+ Zeker een aanrader!
https://www.medpets.be/sectolin-equishi ... fIEALw_wcB

Amiigo

Berichten: 7310
Geregistreerd: 03-11-07
Woonplaats: NB

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-18 18:02

Mn bontje gister ook weer gewassen en gevlochten voor vandaag. Niet voor niets want hadden een 9 voor algemen indruk :)
Stal bijgestrooid op de hoop dat ze schoon bleef maar mislukt... serieus waar de hele linkerkant onder de aangekoekte stront :+ en dr knieën ook weer zo gruwelijk smerig :x

Afbeelding

Varekaj
Berichten: 22068
Geregistreerd: 07-11-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-18 18:18

Heb van een clubgenootje de vraag gehad of ik mijn paarden op de foto wil door een hele goeie fotografe in juli. Als we met meerdere zijn kunnen we verplaatsing kosten nl delen. Gelijk ja gezegd! Heb ik wss eindelijk mooie foto voor aan de muur én het ideale excuus om nog een keer heel erg te gaan tutten :D

Oakland1990

Berichten: 5977
Geregistreerd: 20-08-04

Re: Waar zitten de tuttende-toiletterende bokkers? - DEEL 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-18 12:21

Na zes keer wassen met zilvershampoo is mijn vliegenschimmel weer echt wit. Heb die van Schwarzkopf genomen. Kost €6 voor een fles oid en je hebt echt niet veel nodig. Vijf minuten laten inweken en hij gaf bijna licht!

XladyX

Berichten: 1332
Geregistreerd: 23-07-06
Woonplaats: NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-18 12:47

Oh fijn! Ik heb helaas ook een (vliegen)schimmel die graag vies is, de zilvershampoo van de trekpleister eigen merk werkte voor geen meter.. dus toevallig vh weekend ook die van schwarzkopf meegenomen. Maar jij zegt maar een klein beetje gebruiken? Ik gebruikte bij die vd trekpleister altijd hele handen, ook omdat het naar mijn idee niet werkte.

Even een superhandige tip trouwens, voor hier in het topic. Ik had altijd een Secolin SE200 voor het opscheren, maar hiervoor zijn geen losse onderdelen te koop omdat ook alleen de nieuwere versie te koop is (SE 210). Via Wish kwam ik laatst een klein scheerapparaatje tegen die exact op de SE 210 leek.. omdat ik het kabeltje ook kwijt was geraakt van de SE200 de gok genomen, al zou het alleen maar voor het kabeltje zijn. Maar het is exact(!) hetzelfde model scheerapparaat als de 210, werkt precies hetzelfde, zelfde scheerkop etc. Dus heel erg blij mee, heb er ook maar 17 euro voor betaald ipv de 75 euro bij divoza. Zie dat 'ie wel wat duurder is geworden inmiddels, dan nu dus 20 euro.

https://www.wish.com/product/58511f9e99114f5e7cd8745f

Deze is het

Susanne

Berichten: 11612
Geregistreerd: 22-10-04
Woonplaats: Aan de kust

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-18 13:02

Heleennn schreef:
Zooo ik ben een lange tijd afwezig geweest in dit topic :') Ik ben met mijn paarden verhuisd en een hoop is gebeurd, daarom kwamen we voorlopig niet meer aan tutten toe... zie [ITP] Een half jaar vol veranderingen en ook verlies

Ik wilde even mijn ervaringen delen over de antiklit van sectolin! Ik zag het eigenlijk niet zitten om opnieuw zoveel geld uit te geven aan een literfles cowboy magic die toch binnen de maand weer op is. Dus in een impuls maar die super cheape antiklit gekocht van Sectolin (met lavendel tegen de insecten) en ik moet zeggen dat ik super aangenaam verrast ben! Ik had afgelopen zondag de staart helemaal uitgekamd en vandaag wilde ik er opnieuw doorheen gaan, was nog steeds super silky en totaal niet in de klit! Paarden lopen elke dag op de weide dus ik had verwacht dat het echt geen effect zou hebben :+ Zeker een aanrader!
https://www.medpets.be/sectolin-equishi ... fIEALw_wcB


Ik gebruikte vroeger ook altijd equishine, maar na een tijdje gebruiken werden de manen/staart daar enorm 'broos' van en braken af. Met andere antiklit heb ik dat helemaal niet, heel apart.


Ik ben tegenwoordig helemaal verzot op de Supreme producten uit Engeland, gebruik het nu liever als m'n CM assortimentje :')

keshia

Berichten: 3079
Geregistreerd: 31-10-04

Re: Waar zitten de tuttende-toiletterende bokkers? - DEEL 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-18 13:56

Ik heb gisteren mijn merrie gevlochten voor de wedstrijd van vanavond.. ben benieuwd hoe ik haar aantref straks haha... ze mocht nog gewoon de hele ochtend buiten spelen dus zal wel lekker vies zijn haha..

_Joelle

Berichten: 317
Geregistreerd: 08-09-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-18 11:03

Ik had zondag een clinic van Judith Pietersen dus weer een reden om haar er even helemaal strak voor te zetten *\o/* Afbeelding
Afbeelding
Oke hier kijkt ze wel echt heeul boos maar wel een lekker strak koppie <3
Afbeelding

Rena100

Berichten: 4854
Geregistreerd: 29-10-07
Woonplaats: Almelo

Re: Waar zitten de tuttende-toiletterende bokkers? - DEEL 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-18 12:49

Wow mooi zeg, knap dier ook! Een spaanse?

Heleennn

Berichten: 6351
Geregistreerd: 21-11-11

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-18 13:00

Rena100 schreef:
Wow mooi zeg, knap dier ook! Een spaanse?

50% fries volgens het profiel! :D

_Joelle

Berichten: 317
Geregistreerd: 08-09-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-18 13:01

Rena100 schreef:
Wow mooi zeg, knap dier ook! Een spaanse?


Het is een kruising fries! andere helft weten we helaas niet maar inderdaad spaans zou heel goed kunnen, ook door het karakter en beweging

Rena100

Berichten: 4854
Geregistreerd: 29-10-07
Woonplaats: Almelo

Re: Waar zitten de tuttende-toiletterende bokkers? - DEEL 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-18 14:16

Oh gaaf zeg, knap dier!

AlphaDaemon
Berichten: 542
Geregistreerd: 24-04-12

Re: Waar zitten de tuttende-toiletterende bokkers? - DEEL 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-18 14:31

Wow wat een mooi paard. Ik had niet raar opgekeken als het een hengst was met zo'n mooie hals!

Faitherr

Berichten: 1183
Geregistreerd: 27-03-17

Re: Waar zitten de tuttende-toiletterende bokkers? - DEEL 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-18 00:13

Vandaag weer even kunnen wassen! Was flink nodig :Y) vooral de manen en de staart. Verder krijg ik dr altijd wel redelijk school. Ze is wel lekker zacht nu <3

Lekker buiten opdrogen

Afbeelding

Vlechten er weer in
Afbeelding
Afbeelding

Dr voorpluk is al zo lang. En het is ooj echt een flinke pluk. Ik ben er echt blij mee! :j

Afbeelding

kim_1990

Berichten: 1543
Geregistreerd: 13-02-07
Woonplaats: Broeksterwoude

Re: Waar zitten de tuttende-toiletterende bokkers? - DEEL 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-18 09:30

De mijne is weer geschoren eergister.
Hij is nu "stekelvarken" af gelukkig weer.
Hij heeft een andere eczeemdeken op gekregen van boett welke wat ruimer zit dus hopelijk gaat het nu snel beter met zijn shiny vachtje...ik denk niet dat het aan de deken ligt maar omdat iemand de tip hier gaf dat de deken misschien te strak zat, heb ik nu een andere opgedaan.

Zijn lichaam zelf zag je niet zoveel aan qua scheren behalve het vele stekelhaar...zijn sokken zijn wel weer mooi strak *\%/*
Afbeelding
Dit waren zijn achterbenen met sokken nog, voorbenen zagen er hetzelfde uit.
Afbeelding
In dit zijn zijn voorbeentjes nu...geeft weer lekkere voldoening als je zo goed het verschil ziet :))

x__danii

Berichten: 198
Geregistreerd: 23-02-10
Woonplaats: Delft

Re: Waar zitten de tuttende-toiletterende bokkers? - DEEL 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-18 12:37

Mooi gevlochten voorpluk Faitherr! Stiekem een beetje jaloers, Djimmie heeft maar een paar sprietjes zitten, dus vlechten gaat ‘m niet worden :').

En van die mooie voetjes wordt ik blij Kim! Oogt veel frisser en jonger :)!

Faitherr

Berichten: 1183
Geregistreerd: 27-03-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-18 16:17

x__danii schreef:
Mooi gevlochten voorpluk Faitherr! Stiekem een beetje jaloers, Djimmie heeft maar een paar sprietjes zitten, dus vlechten gaat ‘m niet worden :').

En van die mooie voetjes wordt ik blij Kim! Oogt veel frisser en jonger :)!

Dankje! Dit is de enige vlecht die het langer dan eens week uithoud op de wei hahaa.
Jaa zo jammer als paarden zo’n dunne voorpluk hadden. Onze IJslander had hem vorig jaar helemaal weggeschuurd :x

Jolynne

Berichten: 2297
Geregistreerd: 30-11-16

Re: Waar zitten de tuttende-toiletterende bokkers? - DEEL 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-18 16:22

Ik heb de poown 2 weken geleden een nieuwe coupe gegeven, weet alleen niet of ze terug lang ga laten groeien of in sportcoupe zal houden. Hij had een 'mooie' lengte, maar de lengte werd wel gemaakt door kapotte sprieten.

Afbeelding

Afbeelding

Bamii

Berichten: 1372
Geregistreerd: 20-10-13

Re: Waar zitten de tuttende-toiletterende bokkers? - DEEL 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-18 17:15

Ik vind lang zelf mooier Jolynne, is minder hard dan de sportcoupe :)

Nynkster

Berichten: 5331
Geregistreerd: 04-03-12
Woonplaats: Exloo (Drenthe)

Re: Waar zitten de tuttende-toiletterende bokkers? - DEEL 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-18 17:16

Zo Joelle!!!! wat een ontzettend ruige bok heb jij, supergaaf!!!

Heleennn

Berichten: 6351
Geregistreerd: 21-11-11

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-05-18 19:59

Eindelijk een witte die ook daadwerkelijk wit blijft als je hem schoon maakt :+

Afbeelding



Jolynne: dit is nu echt helemaal te gek voor woorden, maar ik zou de manen laten groeien :wow: Het staat zo mooi die lange manen met dat kleine diertje. Ik dacht niet dat ik het ooit zou zeggen maar ik vind ze lang leuekr! :=

Susanne

Berichten: 11612
Geregistreerd: 22-10-04
Woonplaats: Aan de kust

Re: Waar zitten de tuttende-toiletterende bokkers? - DEEL 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-18 20:24

Ik zou de sportcoupe houden, staat hem heel chique!

Sevillana
Berichten: 21
Geregistreerd: 24-07-17
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-18 19:11

Hallo allemaal! :)
Ik lees al een hele tijd mee en nu ik ook een paardje heb, lijkt het me een mooi moment om ook te gaan plaatsen ;)

Even voorstellen: Berlin! Mn knappe pony :).

Varekaj
Berichten: 22068
Geregistreerd: 07-11-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-18 20:07

Aaaaah ;(

Mijn ene paard had het zebradeken van de ander in reepjes getrokken. Dus paard 2 de pyjama van paard 1 maar aangedaan tegen schuren. 2 dagen later hing ook die in flarden -O-
Goed, bedacht dat het nog wel mee zou vallen qua schuren dus eergisteren dan maar besloten om eens dagje zonder te testen. Kom gisteravond op het weiland, is de hele bovenkant van de staart stuk én een centimetertje op de manenkam vertoonde beginnend schuursel.
Vandaag dan maar naar de ruitershop gereden en met 15% korting een nieuwe deken gekocht: een bucas sweet itch hoody. Ik hoop van ganser harte dat mijn grote sloper deze prachtige jurk van zijn vriendje in 1 geheel laat... Niet alleen omdat het anders "auwie" is aan mijn portemonnee, maar ook omdat ie dan alsnog weer de boel gaat schuren.

En laten we nu in juli wss een fotoshoot op de planning krijgen.