NAF Warm Wash

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Alexandra309
Berichten: 65
Geregistreerd: 24-09-17

NAF Warm Wash

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-12-17 02:20


KLC

Berichten: 263
Geregistreerd: 20-05-16

Re: NAF Warm Wash

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-17 02:48

Dit ga ik ff volgen, ben ook benieuwd.

Iris_92
Berichten: 181
Geregistreerd: 23-02-16

Re: NAF Warm Wash

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-17 04:44

Ik heb het tot nu toe 1 keer gebruikt, maar vind het wel fijn spul. Had van tevoren mijn bedenkingen, maar paard ermee afgesponsd na het rijden en de volgende dag was er geen opgedroogd zweet meer te bekennen. Daarnaast is ze ook mooi schoon geworden en glanst enorm. Ook niet het idee dat ze er jeuk oid van gekregen heeft.

Nadeel vind ik de prijs.

Ik heb btw de NAF warm wash

Ineke2

Berichten: 33118
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Re: NAF Warm Wash

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-17 08:32

Geen ervaring mee.. wel weet ik dat Lavendel niet de meest ideale geur is om je paard mee te wassen of wat dan ook. Lavendel is een heel sterke geur die paarden niet prettig vinden.

Veulen84

Berichten: 10879
Geregistreerd: 18-07-04
Woonplaats: 't Gooi

Re: NAF Warm Wash

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-17 16:23

Ik heb de warm, cooling en citronella geprobeerd. Ik vind ze fijn. Ze halen echt wel zweet weg. Dat merk je zeker de volgende dag. Voordeel vind ik dat er geen zeep inzit. In de zomer wil ik niet te vaak wassen met zeep.
Van de cooling kreeg ik ook echt koude handen. Bij de warm merkte ik dat niet. Maar ik gebruik ze in de zomer en niet in de winter. Citronella vind ik daarom top, helpt ook nog een beetje tegen de vliegen.

Duur vind ik ze niet. Betaal een tientje en ik doe er iets van 6 weken mee voor 2 paarden.

mirriejj

Berichten: 3602
Geregistreerd: 07-11-05
Woonplaats: Roermond

Re: NAF Warm Wash

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-17 16:32

Ik heb net de warm wash gebruikt en ik voelde wel degelijk dat mijn handen een heel apart warm gevoel kregen.
Pony is nog niet compleet droog, dus daar durf ik nog niets over te zeggen.

mcjv

Berichten: 2161
Geregistreerd: 10-05-11
Woonplaats: Rotterdam

Re: NAF Warm Wash

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-17 02:54

Ik heb de warm wash van de week ook voor het eerst gebruikt. Mijn paard vond het overduidelijk fijn want ze was lekker aan het relaxen. Verder merkte ik de volgende dag echt dat het opgedroogde zweet weg was, en inderdaad de glans was ook zeker heel mooi!

lobkewikjem

Berichten: 258
Geregistreerd: 27-02-12
Woonplaats: Friesland

Re: NAF Warm Wash

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-17 17:07

Zelf heb ik de lavender wash.

De geur van lavendel vind ik aangenaam, helemaal niet sterk.

Zelf heb ik de wash nu 2 keer gebruikt na de training/ dag voor de wedstrijd. Mijn paard was zichtbaar schoner als voor gebruik zelfs de mestvlekken (madam mag heel graag in haar eigen mest liggen) waren weg.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-18 21:09

Ik schop m even omhoog.
Is het ook geschikt om de staart mee te wassen? Mijn merrie heeft zo'n vieze staart maar vind het nog te koud om te wassen...

Spenk
Berichten: 21775
Geregistreerd: 30-08-05

Re: NAF Warm Wash

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-18 21:20

Te koud om te wassen? Het is 20 graden wat is daar precies te koud aan? Mijn paard is gewoon compleet gewassen hele lijf met koud water. Lopen hier zelf ook in t shirtje.

Banyu
Berichten: 12471
Geregistreerd: 28-07-10

Re: NAF Warm Wash

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-18 21:38

Manen en staart worden hier ook van het weekend misschien wel gewassen! Rest vd lijf doe ik als het ietsje warmer is denk ik.

Zamora
Berichten: 8255
Geregistreerd: 22-11-03
Woonplaats: Kampen

Re: NAF Warm Wash

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-18 07:09

Ik lees even mee voor ervaringen :j

Anoniem

Re: NAF Warm Wash

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-18 08:22

Ik vind dat te koud Yvank. Ik moet het met ijskoud water doen, dat doe ik alleen als het bloedheet is. M'n merrie is 30 dus daar ben ik wel wat voorzichtig mee...

Pistasche

Berichten: 6676
Geregistreerd: 02-01-07
Woonplaats: Boktlid nr. # 56477

Re: NAF Warm Wash

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-18 08:33

Ik zou de staart niet zo snel met de warm wash doen... Vind het meer geschikt om even af te sponzen maar het maakt niet perse heel erg schoon (ja, gewoon de zweetplekken maar ik zie het meer als een soort 'opfrisser'). Maar wellicht hebben anderen daar andere ervaringen mee.

Ik heb het van het weekend gebruikt en vind het erg lekker spul, fijn dat het niet zo nauwkeurig hoeft worden uitgespoeld en het ruikt heerlijk.

Spenk
Berichten: 21775
Geregistreerd: 30-08-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-18 18:53

Amy schreef:
Ik vind dat te koud Yvank. Ik moet het met ijskoud water doen, dat doe ik alleen als het bloedheet is. M'n merrie is 30 dus daar ben ik wel wat voorzichtig mee...

Ze worden toch niet nat van staart wassen... daarmee blijft mijn paard kurkdroog hoor :)

De warming wash is daar ook niet geschikt voor.