zichtbaar in het donker

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Haflingergek
Berichten: 247
Geregistreerd: 19-08-02

zichtbaar in het donker

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-11-02 22:08

Hallo,

Weten jullie mischien een idee om iets zelf te maken zodat je beter zichtbaar bent in het donker ik heb al wel een lampje maar kan je ook ergens goedkoop een stukje reflecterede banden kopen waar je dan bv. weer het lampje op kan doen? Want als je in de paardenwinkel zoiets koopt kost dat super duur.
weten jullie iets?

Lisan

Tin
Berichten: 3715
Geregistreerd: 29-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-02 22:14

je hebt nu een aanbieding bij de blokker (als die nog geld) daar heb je rodeknipperlampjes voor 1 euro geloof ik misschien heb je daar wat aan?

Haflingergek
Berichten: 247
Geregistreerd: 19-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-11-02 22:15

Hallo,

zo'n lampje heb ik al gekocht lekker goedkoop!

Lisan

Tin
Berichten: 3715
Geregistreerd: 29-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-02 22:17

oh naja ik denk dat je als je naar buiten gaat wel meer lampjes nodig hebt als 1 je zou er nog 1 kunnen kopen

PridesRanch

Berichten: 4240
Geregistreerd: 23-05-02
Woonplaats: Nieuwlande

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-02 22:38

En bij de halfords en de Hema enzo hebben ze die strips voor op de fiets. Bij http://www.depaardendrogist.nl hebben ze ook veel, maar dat is inderdaad wat duurder.

Navy

Berichten: 4501
Geregistreerd: 10-03-01
Woonplaats: Voorthuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-02 22:41

Gewoon een goedkoop hesje kopen, zo´n oranje, met reflecterende bandjes. Verder zijn er wel van die zaken waar je reflecterend lint kunt kopen, erg handig, om bijvoorbeeld om de benen van je paard te doen, om je cap, op je dekje naaien, enz..

Amanda_T
Berichten: 5953
Geregistreerd: 01-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-02 22:43

ik denk dat je beter wat meer geld ut kunt geven voor hele goede reflecterede spullen
inplaats van die kleine lampjes enz
dus misschine een idee om even een tijdje te sparen ?
maar die reflecterende banden voor om de benen van het paard waren bij onze paardenwinkel waren €20,- voor 4 van die banden
en ik heb zo een reflecterend vesje en die zijn niet zo duur
en dna een lampje voor om mijn arm koste iest van €5 en €10

loulou

Berichten: 14809
Geregistreerd: 12-09-01
Woonplaats: heesch (brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-02 23:48

zorg wel dat je goed zichtbaar bent want ze rijden je zo van je sokken.
ik heb zelf een reflecterende deken, bandages en hesje. en een lampje aan m'n been, op der neusriem en op de staart.
de deken was best duur 90 gulden geloof ik. hij is helemaal geel reflecterend. maar mensen die ik tegenkom zeggen dat de deken voor auto's het best zichtbaar is. wel zweet hij heel erg.
de lampje koop ik als ze ergens in de aanbieding zijn. bij de kruitvat, blokker, jan bruyns enz. heb je ze wel eens. of bij de fietsenwinkel. ik heb er laats nog bij de zeeman gekocht voor 99 cent.