Nieuwprijs Hotra Eduard Otello

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Marja

Berichten: 1693
Geregistreerd: 16-03-01
Woonplaats: Op m'n berg in Spanje

Nieuwprijs Hotra Eduard Otello

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-04-02 13:32

Wie weet wat de nieuwprijs is van de in de titel genoemde 1,5 paards trailer? Ik kan het nergens vinden via internet, dus ik dacht ik vraag het even hier voor ik ga bellen.

Hartje
Berichten: 1941
Geregistreerd: 06-12-01
Woonplaats: Ymuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-02 13:39

Volgens mij ligt de prijs rond de 9000 gulden in de standaard uitvoering. Je kunt de firma Piet Has in Hoorn eens bellen die hebben ze veelal staan.

Marja

Berichten: 1693
Geregistreerd: 16-03-01
Woonplaats: Op m'n berg in Spanje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-04-02 13:52

Piet Has, dat is toch een autobedrijf?
Ik rij straks wel even langs Koos Bakker, misschien heeft die wel folders.

Vippie
Berichten: 10408
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Lalaland

Re: Nieuwprijs Hotra Eduard Otello

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-02 15:34

Marja schreef:
Wie weet wat de nieuwprijs is van de in de titel genoemde 1,5 paards trailer? Ik kan het nergens vinden via internet, dus ik dacht ik vraag het even hier voor ik ga bellen.


Ik heb mijn Hotra Othello (dus zonder Eduard, kweet niet of dat wat uitmaakt, wat ik gezien heb niet, zijn dezelfde tarilers) vorig jaar gekocht bij JF Boer trailers in Berkel en Rodenrijs. Groen, verder standaard, levertijd paar dagen, voor maar 5750 gulden nieuwprijs (dus de mensen die meer betalen zijn genept). Dit is incl. registratie en disselslot (wordt bij de meeste bedrijven appart berekend).

Gewoon standaard groen met wit dak.

Wij zijn er zeeeeerrr tevreden over, rijden naar drenthe, naar limburg, zeeland noem maar op. Door de zeer lage instap zijn zelfs probleempaarden makkelijk te laden.
Super wegligging, ook leeg en zeer comfortabel voor de paarden (trailer is transportmiddel, geen hotel is ons motto, dus verwacht geen gouden randje oid).
En voor jan de gewone man ook goed betaalbaar bij JF Boer trailers dus.

Viv

Marja

Berichten: 1693
Geregistreerd: 16-03-01
Woonplaats: Op m'n berg in Spanje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-04-02 15:39

Dank je Vippie,
de trailer waar ik in geinteresseerd ben is een 'de luxe' uitvoering, in het grijs.
Is die van jou ook 1,5 paards?
Bedenk wel dat je voor extra's als trapbescherming, stootkussens, geveerde klep, oprolzeiltje etc. al gauw meer kwijt bent.

Iig fijn om te weten dat jij er tevreden over bent!

Vippie
Berichten: 10408
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Lalaland

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-02 16:28

Ik heb gewoon de standaard (vindt de rest een beetje onnodige luxe, maar das persoonlijk) in 1,5 paards. Standaard is dus incl geveerde klep, anti-slip bodem en klep (met dwarsbalkjes), aanbindringen, zeiltje wat niet automatisch gaat (jij bedoeld denk ik zo'n luxaflex ding) werd ons afgeraden gaat snel kapot. Stootkussens zijn niet echt nodig mijnsinziens als je normaal rijdt en je paard niet te achterlijk doet achterin.
2 Paards was iets van 6750 geloof ik, ook standaard model.

Onderhoud was trouwens maar 10 euro toen we dit een paar weken geleden lieten doen.

Als je hem belt heb je binnen een paar dagen het foldertje in huis, ik heb hem thuis ook, maar ik weet niet of ik daar de prijzen bijgeschreven had. Ik mail hem vanavond wel even als ik thuis ben.

Viv

Marja

Berichten: 1693
Geregistreerd: 16-03-01
Woonplaats: Op m'n berg in Spanje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-02 17:43

Bij Koos Bakker kost die jij hebt fl 6280 oftewel 2850 euro Vippie, dat heb je dus goed gedaan!
Die ik op het oog heb zou nieuw bij hem 3920 euro moeten kosten. Heb je nog gevraagd hoeveel hij bij jouw trailerboer kost?

Vippie
Berichten: 10408
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Lalaland

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-02 18:02

Mail me even je mailadres, dan kan ik de folder even doormailen en mijn factuur (wie weet is er met die Koos wel wat te regelen).

Mijnes was by the weg incl. zeiltje achter, staat op de folder als extra (vondt Boer onzin, zeiltje wil toch iedereen).

Viv