Wie doet er mee met de Eersel-Postel Rally?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
stalleke

Berichten: 5970
Geregistreerd: 26-11-03
Woonplaats: Eindhoven

Wie doet er mee met de Eersel-Postel Rally?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-09-04 10:11

Ik vroeg me af of er iemand hier op bokt meedoet met de eersel-postelrally?
ikzelf doe wel mee met riskjuhruled

bleuberta
Berichten: 471
Geregistreerd: 05-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-04 13:45

Ik rij denk ik zelf niet mee.
Maar ik ben natuurlijk wel weer van de party bij de stop!!!!
Altijd erugh gezellig!!!!!! Haha!
En daarna natuurlijk na het dorp de prijzen op halen(ahum) hihihih en de kroeg in Cool

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-04 14:52

ik wil ook weer meedoen Haha! heb vorigjaar met Quentin meegedaan die bijna heel de dag braaf is geweest Haha! nog een prijs gewonnen ook Haha!

heb alleen 1 probleem, ik ken niemand met een braaf paard(er MOET een braaf paard mee anders is er met Q niets te beginnen Scheve mond ) die mee wil doen

goe ddat je dit topic plaatst trouwens, want dan heb ik nog eventjes tijd om nog iemand te vinden die mee wil doen!

waar kan je trouwens startnummers aanvragen en wanneer is het dit jaar?

Dioxide

Berichten: 7666
Geregistreerd: 10-06-03
Woonplaats: FL360

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-04 14:56

Misschien dat ik met 1 van de manegepaarden meedoe.. Moet alleen even kijken op pap wil sponsoren Schijnheilig

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-04 15:44

het is trouwens op 10 Oktober ben ik inmiddels achter Lachen

Dioxide

Berichten: 7666
Geregistreerd: 10-06-03
Woonplaats: FL360

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-04 15:53

10 Oktober... Hmm dan kan ik denk ik niet. Ik moet nl. de 13e naar de Orthopeet en voor die tijd doe ik rustig aan (en ik ga ook nog 3 dagen naar Parijs Haha!)

Kliko

Berichten: 3026
Geregistreerd: 19-01-04
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-04 16:26

Ik wil ook wel... Alleen ik kan niet in Eersel komen. En wordt die rit verantwoord gereden? Wij hebben namelijk een pijltjesrit (altijd een week voor de Eersel-Postel ralley) maar daar sjeest alles kei hard op elkaar af en dat vind ik heel erg jammer. Mijn paard is trouwens heel erg lief in het bos. Renske, misschien kun je een keer mee bij ons komen rijden, rijden we naar het Vessems ven, lekker badderen, en weer terug! Tong uitsteken Haha!

Kliko

Berichten: 3026
Geregistreerd: 19-01-04
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-04 16:28

Maken we er onze eigen Veldhoven-Vessem ralley van! Haha! Knipoog

griebels

Berichten: 15354
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Regio Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-04 16:55

Godsamme waarom heb ik in godsnaam ook een jaarling gekocht Schijnheilig
Renske, als die vosruin nog doorgaat, en hij is braaf en kan het aan, dan wil ik ook wel meedoen... Kun je toch nog met Q meedoen Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-04 17:00

Renske waarschijnlijk kunnen wij wel samen rijden. Jolie zal wel braaf zijn (hoop ik, tussen al die aanspanningen en fanfares?!?!)

Kliko: ik wil ook wel n keer buiten rijden. Het Vessems ven is maar een klein stukje van ons van stal uit.

griebels

Berichten: 15354
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Regio Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-04 17:03

Tessya waar sta je nu eigenlijk op stal?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-04 17:04

Nog steeds in Hoogeloon (helaas), vlak naast Hoeve Biestheuvel

griebels

Berichten: 15354
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Regio Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-04 17:06

Oh ja, weet alleen niet waar dat is...
Blueberta had in een ander topic een stal vlakbij manege de kempen, is dat te ver voor jou?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-04 17:07

Griebels ik zal je even pb'en. Anders gaan we wel erg off-topic Knipoog

Kliko

Berichten: 3026
Geregistreerd: 19-01-04
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-04 21:32

Tessya schreef:
Kliko: ik wil ook wel n keer buiten rijden. Het Vessems ven is maar een klein stukje van ons van stal uit.

Is goed! Kunnen we misschien met wat mensen vanuit onze stal (Mirjam met Goof misschien, ken je nog wel he? Haha! ) ergens onderweg met jullie afspreken en dan samen naar het ven rijden??? Mini meeting? Lijkt me leuk!

griebels

Berichten: 15354
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Regio Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-04 08:59

Goofy?? Die altijd zijn tong buitenboort hangt? Of bedoel je die niet?

796285
Berichten: 6664
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-04 09:33

Wat houd dit nou eigenlijk in?

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-04 15:04

voor degene die het niet precies weten:

de Eersel-Postel rally start in Eersel op de markt, daar is een defilee(rijdt iedereen netjes 2 aan 2 langs de jury) en ondertussen speelt de fanfare en staan er veeeeel mensen achter dranghekken te kijken( vind Q altijd erg leuk *LOL* maar daar is ie braver dan in t bos dus dat zegt genoeg over zn gedrag in t bos Knipoog ) en dan start je per equipe(met zn 2en dus) op volgorde van startnummer, en krijg je een routebeschrijving mee

onderweg moet je dus de goede weg zien te vinden, en letters verzamelen, ik kan je zeggen: dat valt niet mee

onderweg heb je een sherrystop, kan je ff wat drinken enzo, dan rij je verder en kom je aan in Postel(belgie) daar kan je wat eten en krijg je ook voer&water voor je paard enzo en dan ga je weer terug richting eersel, met onderweg weer een sherrystop, en dan is er 's avonds de prijsuitreiking van welke equipe er het mooiste uitzag(was 4e vorig jaar Haha! ) en wie er de goede oplossing heeft gevonden en het snelste terug was in eersel(te snel levert ook strafpunten op)

ik vind t echt superleuk en gelukkig rijden de aangespannen combinaties een andere route, veel paarden worden nml gek als er een karretje achter hun aan komt(zoals favoriet, met wie ik 6 jaar geleden meedeed Clown toen reed alles dwars door elkaar )


Kliko, ik wil ook wel een keer mee naar het vessemse ven hoor dan rij ik wel samen met marjolein(tessya) want die weet de weg daar naartoe, nog ff zien hoe ik bij haar op stal kom maar daar is ook wel wat voor te vinden.
moniek, je kan dan wel mee op dee als je wil, als er iemand meefietst vanaf ons naar de stal van marjolein komen we daar wel veilig aan met dee en Q

Sando
Berichten: 4312
Geregistreerd: 13-11-01
Woonplaats: Waalre

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-04 15:22

hey, dat is leuk.
Volgend jaar wil ik wel meedoen eigenlijk !

Celvin

Berichten: 888
Geregistreerd: 18-06-03
Woonplaats: Reusel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-04 15:52

Ik zou eerst zelf mee doen met een vriendin van me uit Reusel.. alleen mijn plekkie was al vergeven Boos!

Nu gaan ik en Junta_mellie ff kijken of we paarden van Dirk van den Hout mee mogen nemen en of we nog ingeschreven kunnen worden !

Maarjah ik ben zoiezo in Postel aanwezig !

Little Boktmeeting !

stalleke

Berichten: 5970
Geregistreerd: 26-11-03
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-09-04 16:29

Renske20 schreef:
voor degene die het niet precies weten:

de Eersel-Postel rally start in Eersel op de markt, daar is een defilee(rijdt iedereen netjes 2 aan 2 langs de jury) en ondertussen speelt de fanfare en staan er veeeeel mensen achter dranghekken te kijken( vind Q altijd erg leuk *LOL* maar daar is ie braver dan in t bos dus dat zegt genoeg over zn gedrag in t bos Knipoog ) en dan start je per equipe(met zn 2en dus) op volgorde van startnummer, en krijg je een routebeschrijving mee

onderweg moet je dus de goede weg zien te vinden, en letters verzamelen, ik kan je zeggen: dat valt niet mee

onderweg heb je een sherrystop, kan je ff wat drinken enzo, dan rij je verder en kom je aan in Postel(belgie) daar kan je wat eten en krijg je ook voer&water voor je paard enzo en dan ga je weer terug richting eersel, met onderweg weer een sherrystop, en dan is er 's avonds de prijsuitreiking van welke equipe er het mooiste uitzag(was 4e vorig jaar Haha! ) en wie er de goede oplossing heeft gevonden en het snelste terug was in eersel(te snel levert ook strafpunten op)

ik vind t echt superleuk en gelukkig rijden de aangespannen combinaties een andere route, veel paarden worden nml gek als er een karretje achter hun aan komt(zoals favoriet, met wie ik 6 jaar geleden meedeed Clown toen reed alles dwars door elkaar )


Kliko, ik wil ook wel een keer mee naar het vessemse ven hoor dan rij ik wel samen met marjolein(tessya) want die weet de weg daar naartoe, nog ff zien hoe ik bij haar op stal kom maar daar is ook wel wat voor te vinden.
moniek, je kan dan wel mee op dee als je wil, als er iemand meefietst vanaf ons naar de stal van marjolein komen we daar wel veilig aan met dee en Q


Ik wil ook wel mee naar de vessemse vennen! helaas heb ik geen paard op t moment die meekan Boos!

Neonlight
Moderator Kantine

Berichten: 78510
Geregistreerd: 20-12-03
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-04 16:53

Denk dat ik dit jaar oversla, als ze me kunnen missen tenminste. Haha! Wij rijden normaal mee met een meerspan met hackney's, en dan om de paar jaar met de Eersel-Postel postkoets. Geloof dit jaar niet want die hebben we vorig jaar al gebruikt. We hebben gelukkig wel altijd startnummer 1, want 6 of 8 van die zotte hackney's voor zo'n postkoets is niet alles als je lang moet wachten. Haha!
Ik ben zelf rond die tijd aan het overhuizen, dus in principe wil ik eigenlijk niet meegaan. Of ze moeten weer mensen tekort hebben om als het misgaat van die kar af te springen. Tong uitsteken

riskjuhruled

Berichten: 1737
Geregistreerd: 19-02-04
Woonplaats: Eersel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-04 16:29

jaahaa ik doe ook mee!!! OK dan! wij gaan dit jaar ook weer voor de schoonheids prijs Pling het stal? (2 jaar geleden 2de en vorig jaar 6de!) heb er super zin in!

is af en toe wel jammer dathet zoon groot evenement aan het worden is(150 equipes en 150 koetsen) dan is het af en toe zo druk!! Scheve mond

hoop dat ik risk dit jaar weer mee mag nemen!! anders een friesje Haha!

Kliko

Berichten: 3026
Geregistreerd: 19-01-04
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-04 17:49

griebels schreef:
Goofy?? Die altijd zijn tong buitenboort hangt? Of bedoel je die niet?

Ja, die bedoel ik. De gouwe oude en die gaat nog steeds mee! Haha!

Kliko

Berichten: 3026
Geregistreerd: 19-01-04
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-04 17:51

stalleke schreef:
Ik wil ook wel mee naar de vessemse vennen! helaas heb ik geen paard op t moment die meekan Boos!

Dan spreken we een keer met z'n allen af, das leuk! Prik maar een datum. En Chantal... Kan jij geen paard lenen? Kan Tink niet mee?