Leuke ritten in Limburg

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Redgirl

Berichten: 558
Geregistreerd: 05-04-04
Woonplaats: Dronten

Leuke ritten in Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-07-04 15:54

Hallo!
Ik ben op zoek naar ruiterroutes in Limburg. Heeft er iemand misschien zelf een leuke route uitgestippeld of weet je een leuke route die je altijd rijdt?
Meld het dan hier!

Groetjes Anneminke

PS. Voor ruiters en menners ben ik op zoek!

joske_vuran

Berichten: 947
Geregistreerd: 07-07-04
Woonplaats: Horst

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-04 17:24

In Swolgen! Daar is een fantastisch bos!
Ik rijd en men er. Er zijn een hele hoop breed genoege paden om te mennen, maar er zijn ook van die hele smalle 'kronkelweggetjes'.
Ik weet niet of er ook speciale ruiterroutes zijn ofzo, maar volgens mij mag je daar bijna overal met je paard komen. Maar pas op dat je niet verdwaald! Het is een best groot bos. Lachen

Mikkie

Berichten: 3964
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Landgraaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-04 18:37

Door het mergelland kun je mooi rijden. Wij hebben er nu een aantal een marathon gereden in de buurt van Epen, Slenaken, Etzenaken. (aangespannen dus) En dat zijn echt hele mooie wedstrijden geweest. Ik kan de route even voor je navragen als je interesse hebt, die weet ik zo niet uit mijn hoofd.
Verder is er nu in Brunssum een nieuwe menroute geopend. Die loopt zowel over de Brunsummerheide als door de Schinveldse bossen. Dat is ook een aanrader. Er zijn verschillende startpunten oa schutterspark in Schinveld. Deze routes zijn zowel aangespannen als onder het zadel te rijden.