Wie kent deze type zadels en ervaring Heuvelhoeve

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
anita

Berichten: 2155
Geregistreerd: 18-10-01

Wie kent deze type zadels en ervaring Heuvelhoeve

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-07-04 16:04

Wie heeft ervaring met heuvelhoeve zadelmakerij.
Ik heb twee hele mooie zadels gezien namelijk Exselle PSG sofride en Lemetex BErnina. Iemand ervaring met deze zadels?

Mariska_28

Berichten: 10501
Geregistreerd: 19-01-03
Woonplaats: Ees (Drenthe)

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-04 17:39

Ik heb een slechte ervaring met de heuvelhoeve. Ik heb daar een zadel gekocht (zij kwam langs en na enig passen enzo was dit het goede zadel voor mijn paard) maar na nog geen maand verschenen er witte haren naast de schoft.. Drukplekken. Ik gebeld, zij kwam langs. En wat zegt ze... De witte plekken komen niet door het zadel, maar door een ontsteking in de schoft en ze wist wel een fysio die mij verder kon helpen... Maar die 2 witte plekken precies daar waar het zadel lag kwamen niet door het zadel...

Ik rij nu western en heb dat zadel nog steeds liggen (interesse? Lachen). Ze wou het namelijk niet terugnemen "want het lag er goed op".

Emilia

Berichten: 4042
Geregistreerd: 25-06-04
Woonplaats: Ergens op het platteland

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-04 17:43

Ik heb ook een slechte ervaring met de Heuvelhoeve. ik had een zadel met een suede zitvlak en die is na een ongeveer 6 jaar heel intensief rijden kapot gegaan. Ik heb mijn zadel toen laten maken bij hun. Kosten 750 Gulden!!!!??????
Nu 1 jaar later is ie weer kapot en ze willen er niks aan doen!Belachelijk! Mijn menig is: Koop er dus niks!!!!