Manege Vosseburch

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Whoa

Berichten: 224
Geregistreerd: 13-06-04
Woonplaats: Haarlem

Manege Vosseburch

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-06-04 21:48

Wie kent Manege Vosseburch (te Langeraar)? Ik heb daar vroeger gereden, en zou wel ns willen weten hoe het er nu is! Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-04 22:44

Ja die ken ik wel. Ik woon inmiddels al 3/4 jaar aan de andere kant van het land, maar kwam er nog wel eens.
Tja, hoe is het daar? Wat moet je daar nou op zeggen? Wat wil je horen? Ik vond het er altijd wel gezellig, maar ben er ook niet voor niets weggegaan met mijn paard toenertijd.

ramira

Berichten: 436
Geregistreerd: 06-03-03
Woonplaats: leimuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-04 23:28

ja ik rij er nu nog steeds rij der inmiddels negen jaar
Als je iets wil weten of fotos wil van de paarden pb me maar

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-04 23:44

Is Imre er nog altijd? Die leaste ik een aantal jaren geleden, voordat ik Milena kocht.

Whoa

Berichten: 224
Geregistreerd: 13-06-04
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-06-04 19:15

Hey Imre heb ik een x een week als verzorgpony gehad! Heb k nog foto´s van volgens mij... Hij zal zich vast nog de zak wortels herrinneren die ie kreeg Knipoog! Ik hoorde laatst van iemand dat de manege niet meer zo leuk is, alleen nog maar om geld verdienen draait.

zomon

Berichten: 453
Geregistreerd: 11-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-04 20:00

Whoa schreef:
Ik hoorde laatst van iemand dat de manege niet meer zo leuk is, alleen nog maar om geld verdienen draait.


Maar de wedstrijden zijn wel leuk!!!! telkens als ze van onze stal daar naar toe gaan komen ze allemaal minstens met 1 a 2 winstpunten thuis. Haha!

ramira

Berichten: 436
Geregistreerd: 06-03-03
Woonplaats: leimuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-04 00:41

Op zich is de manege wel iets minder dan vroeger, omdat het sinds de brand wel verandert is en omdat ze veel zorgen aan hun hoofd hebben in verband met de gemeente dei moeilijk doet daarom hebben ze veel moeten uitgeven aan nieuwbouw en proberen ze inderdaad overal geld aan te verdienen. Ook zijn veel van de mensen waar ik altijd mee omging van paardrijden af wat het ook al minder leuk maakt. Maar mijn zolang mijn lieveling daar nog staat blijf ik er rijden.
En imre is er nog wel steeds maar voor de geintreseerden staat hij eventueel te koop.

Alice

Berichten: 3136
Geregistreerd: 10-03-01
Woonplaats: Doornenburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-04 08:43

Heb er 1 kaart gereden daarna heb ik er 1 jaar gewerkt
Maar het, is zoals chantal al zegt, echt veranderdt zins de brand.

Nouka

Berichten: 4430
Geregistreerd: 20-01-03
Woonplaats: Cornwall, U.K.

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-04 11:53

Ik ken het wel, een vriendin van mij heeft er gereden en ik ben wel een paar keer meegeweest ...
Laten we het erop houden dat ik het geen goede manege vind

Dyonne
Moderator Informatief en Markt
May the horse be with you!

Berichten: 30628
Geregistreerd: 10-03-02
Woonplaats: Nijkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-04 15:02

Ik kom er nog geregeld. Ze hebben altijd leuke wedstrijden, en op de menwedstrijden ben ik altijd. We maken dan ook vaak een praatje met de eigenaar. Idd, die brand en de gemeente zorgt er wel voor dat het een stuk moeilijker is geworden de manege te houden. Door de gemeente kost het allemaal veel extra geld.
Ook vind ik het altijd wel leuk om even te kijken bij de pony's, er staat een pony die vroeger vlakbij mij heeft gestaan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-04 22:01

ramira schreef:
En imre is er nog wel steeds maar voor de geintreseerden staat hij eventueel te koop.


Dat staat 'ie al jaren, en waarschijnlijk is ' ie ook nog steeds 5 Haha!

ramira

Berichten: 436
Geregistreerd: 06-03-03
Woonplaats: leimuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-04 13:13

Nee hoor sonja hij is zeker geen vijf meer en dat weten hun ook, ook moet je niet te veel kritiek geven want zoals ik al zei er is veel verandert.