verzorg paardje .....

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
mel_kreeft

Berichten: 755
Geregistreerd: 26-01-04
Woonplaats: Warwick University (en in de vakanties in Sassenheim)

verzorg paardje .....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-03-04 18:23

hai allemaal!! Haha!
elke dag fiets ik naar school, en zie ik 2 hele lieve pony's staan!! Haha! *LOL*!! ik heb er verder nog nooit iemand bij gezien, en het lijkt me wel leuk om ze misschien te verzorgen! Maar ik weet dus niet wie de eigenaar is ... Verward
lijkt het jullie een goed idee om gewoon bij de mensen aan te bellen waar de pony's bij in de buurt staan? (de huizen naast het weitje) en dan gewoon vragen wie de eigenaar is? ik ben namelijk al heel lang opzoek naar een paard of pony die ik kan verzorgen, en dit lijkt me wel heel leuk! zou ik het vragen of niet?? en hebben jullie misschien nog tips voor mij?? OK dan!

groetjes mellietjuh Pling

Muizje

Berichten: 1930
Geregistreerd: 08-02-04
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-04 18:24

Dat zou ik zeker doen! Anders fiets je er maar langs met allemaal fantasien, dan kan je beter gewoon weten of je ze mag verzorgen of niet! Veel succes ermee!

_Linda

Berichten: 4506
Geregistreerd: 22-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-04 18:25

ik zou idd gewoon bij het huis in de buurt aanbellen of hun weten wie de eigenaar is. ze zullen het waarschijnlijk wel weten, en dan gewoon naar die eigenaar gaan en vragen of hij misschien nog iemand zoekt om z'n paardjes te verzorgen.
iig succes!

mel_kreeft

Berichten: 755
Geregistreerd: 26-01-04
Woonplaats: Warwick University (en in de vakanties in Sassenheim)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-03-04 18:30

:d dankje!! Haha!

Gjilke

Berichten: 4695
Geregistreerd: 27-10-03
Woonplaats: Fryslân

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-04 19:51

Niet geschoten is altijd mis....