Stallingsadres en overnachting in/bij Serooskerke?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Sim
Berichten: 31482
Geregistreerd: 08-04-03
Woonplaats: Gelderland

Stallingsadres en overnachting in/bij Serooskerke?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-02-04 14:26

Hallo allemaal,

't Duurt nog even voor het zover is, maar 5 en 6 juni is er de SGW in Zeeland. Dit jaar is de plaats Serooskerke ipv Arnemuiden.
Omdat dit voor ons nogal ver rijden is, willen wij er een gezellig weekendje van maken.
Ik heb het hele internet afgespeurd en zelfs een mailtje gestuurd aan het secretariaat van de wedstrijd met de vraag of zij een overnachtingsadres voor ons weet én een stallingsadres voor onze paarden. De overnachtingsplaats en de stalling mogen niet te ver uit elkaar liggen.
Helaas krijg ik maar geen antwoord terug.
Nu is mijn vraag of jullie misschien goede adressen hebben voor paard en mens!
Vast bedankt!

supertammy

Berichten: 2234
Geregistreerd: 26-11-03
Woonplaats: Meliskerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-04 15:17

Moet het persé in Serooskerke zijn??

Groetjes Elizabeth

zippora
Berichten: 722
Geregistreerd: 15-11-01
Woonplaats: Prov. Zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-04 15:49

Vrouwenpolder is niet zo ver weg van Serooskerke, daar hebben ze manege de eendracht (kun je via de fnrs-site vinden), die hebben wel stallingsmogelijkheden en verderop aan dezelfde weg hebben ze volgens mij stallings- en slaapmogelijkheden.
Kun je alvast je paard warmstappen onderweg naar het SGW-terrein (ongeveer twintig à dertig minuten stappen denk ik).

Overigens zijn er aan de weg tussen Serooskerke en vrouwenpolder verschillende pensionstallingen.
Maar hotels e.d. weet ik niet. Die zullen er wel zijn aangezien het beide vakantiedorpen zijn, maar daar zou ik even bij vvv naar vragen.

Succes alvast.

Sim
Berichten: 31482
Geregistreerd: 08-04-03
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-02-04 18:03

supertammy schreef:
Moet het persé in Serooskerke zijn??

Groetjes Elizabeth


Niet perse. Als het maar dicht in de buurt is van het SGW terrein. Bv niet langer dan een half uurtje rijden.