noah uit den haag???

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Alja

Berichten: 25597
Geregistreerd: 05-10-02
Woonplaats: Emmercompas-cuum

noah uit den haag???

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-11-03 20:13

ben vandaag naar de paardenmarkt op hedel geweest en mijn hart verloren aan een kleine pony merrie NOAH!!!!
had haar willen kopen maar twijfelde dus heel erg...

het gaat om een kleine schimmelmerrie van 7 jaar, 125 hoog en aan de dikke kant maar een erg mooi en sprekend hoofd...

ze was van een jongen uit den haag (ong. 25 a 30 jaar) en hij had 2 meisjes bij zich...

is er iemand die deze pony of deze mensen kent of weet waar de pony naar toe is verkocht, ik wil het ook graag weten Haha!

Alja

Berichten: 25597
Geregistreerd: 05-10-02
Woonplaats: Emmercompas-cuum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-11-03 22:25

ik bedoel de schimmel die in het topic van peeky bij in the picture staat...
er is toch wel iemand die me kan helpen???????

Stal_Fiore

Berichten: 9350
Geregistreerd: 29-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-03 09:56

Op www.marktplaats.nl zag ik een oproep voor een verzorgen voor een pony Noah in Den haag... misschien dezelfde?

Stal_Fiore

Berichten: 9350
Geregistreerd: 29-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-03 10:00

Ik heb je de link naar de advertentie even ge-pbt. Succes!!!

Alja

Berichten: 25597
Geregistreerd: 05-10-02
Woonplaats: Emmercompas-cuum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-11-03 10:02

je bent fantastisch
heb je een link want kan hem niet vinden

Alja

Berichten: 25597
Geregistreerd: 05-10-02
Woonplaats: Emmercompas-cuum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-11-03 10:13

heb de link maar ze is het niet Huilen Huilen

Alja

Berichten: 25597
Geregistreerd: 05-10-02
Woonplaats: Emmercompas-cuum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-11-03 23:21

zijn er dan helemaal geen bokkers die me kunnen helpen?????

lundi
Berichten: 2383
Geregistreerd: 21-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-03 23:26

Hallo ik ben Irma en ben 27 jaar oud. Ik woonde in Roosendaal Brabant maar woon nu dus weer in Den haag. Mijn pony staat nu nog in Brabant maar ik ben op zoek naar een leuke manege hier in de buurt. Ik wil haar zo snel mogelijk hierheen halen natuurlijk. Ik ben dan ook opzoek naar iemand die als mijn paardje hier staat haar 1 dag in de week en elk weekend dus vrijdag, zaterdag en zondag wil rijden en verzorgen. Ik heb een e-pony van 150 hoog en ze is een kruising connemara/ andalusier. Ze is 6 jaar en het is een merrie. Ze is zo als ze dat noemen een bruinschimmel en ze heet Noah. Ze is erg lief maar als ze aan het werk word gezet wil ze nog wel eens drammerig zijn. Dus ja je hoeft niet super veel ervaring te hebben maar haar wel de baas kunnen en niet bang zijn. Ze is natuurlijk nog best jong en kan dus soms wel wat streken hebben. Ik zou wel graag een wat ouder iemand hebben dus ja vanaf 18 jaar ongeveer dit omdat ik iemand zoek die wel verantwordelijkheid op zich kan nemen.
Ze vind buiten rijden erg leuk maar ze is buiten wel heet en heel anders als binnen dus. Springen kan ze wel maar ik heb het nooit met haar gedaan ik doe zelf dressuur. Ze is op l niveau nu maar heb me laten vertellen dat er zeker meer in zit. Ik wil er wel 100 euro pm voor hebben maar zoals je ziet kan je dan ook wel veel rijden.Dus lijkt het je leuk stuur me dan een mail dan kan ik ook wel een foto sturen als je dat wil of bel me dat kan ook dan kan je zodra ze hier staat komen kijken.

Groetjes van
Noah en Irma

Foto: Geen foto beschikbaar
Datum: 28-10-2003, 22:06
Gezien: 389 keer bekeken.

Adverteerder
Naam: Irma (E-mail de adverteerder) (Alle advertenties)
Telefoonnummer: 06 48944129
Woonplaats: Den Haag
Regio: Zuid-Holland

Hallo ik ben Irma en ben 27 jaar oud. Ik woonde in Roosendaal Brabant maar woon nu dus weer in Den haag. Mijn pony staat nu nog in Brabant maar ik ben op zoek naar een leuke manege hier in de buurt. Ik wil haar zo snel mogelijk hierheen halen natuurlijk. Ik ben dan ook opzoek naar iemand die als mijn paardje hier staat haar 1 dag in de week en elk weekend dus vrijdag, zaterdag en zondag wil rijden en verzorgen. Ik heb een e-pony van 150 hoog en ze is een kruising connemara/ andalusier. Ze is 6 jaar en het is een merrie. Ze is zo als ze dat noemen een bruinschimmel en ze heet Noah. Ze is erg lief maar als ze aan het werk word gezet wil ze nog wel eens drammerig zijn. Dus ja je hoeft niet super veel ervaring te hebben maar haar wel de baas kunnen en niet bang zijn. Ze is natuurlijk nog best jong en kan dus soms wel wat streken hebben. Ik zou wel graag een wat ouder iemand hebben dus ja vanaf 18 jaar ongeveer dit omdat ik iemand zoek die wel verantwordelijkheid op zich kan nemen.
Ze vind buiten rijden erg leuk maar ze is buiten wel heet en heel anders als binnen dus. Springen kan ze wel maar ik heb het nooit met haar gedaan ik doe zelf dressuur. Ze is op l niveau nu maar heb me laten vertellen dat er zeker meer in zit. Ik wil er wel 100 euro pm voor hebben maar zoals je ziet kan je dan ook wel veel rijden.Dus lijkt het je leuk stuur me dan een mail dan kan ik ook wel een foto sturen als je dat wil of bel me dat kan ook dan kan je zodra ze hier staat komen kijken.

Groetjes van
Noah en Irma

Foto: Geen foto beschikbaar
Datum: 28-10-2003, 22:06
Gezien: 389 keer bekeken.

Adverteerder
Naam: Irma (E-mail de adverteerder) (Alle advertenties)
Telefoonnummer: 06 48944129
Woonplaats: Den Haag
Regio: Zuid-Holland


Sorry dit was de advertentie,maar het gaat hier om een e-pony
Toch wil ik je cuses wensen met je speurtocht
Groetjes Lundi

Alja

Berichten: 25597
Geregistreerd: 05-10-02
Woonplaats: Emmercompas-cuum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-11-03 23:34

idd had deze advertentie gezien maar ik zoek dus een kleine pony