Hoeveel zou ik ervoor vragen...

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Relliej

Berichten: 2508
Geregistreerd: 14-07-03
Woonplaats: Schiedam

Hoeveel zou ik ervoor vragen...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-10-03 16:59

... als ik een verzorgster zoek voor een D-pony. 1x per week. Dat is op zondag dus de meeste mensen hebben de hele dag vrij en de hele dag de tijd. Mag bijna alles doen. Het is in Rotterdam. Moet alleen wel 1x per week les nemen op die manege. Welke dag en op welke pony maak iet uit. Kosten van alleen een uur les is denk ik ongeveer 7 euro?

YvonneAa
Berichten: 2063
Geregistreerd: 07-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-03 17:19

Wat bedoel je nou precies? Moet zij dan 1x per week les nemen op een bepaalde manage? Ik snap het gewoon niet helemaal..
Sorry Verward

Aramat

Berichten: 3169
Geregistreerd: 27-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-03 17:25

Als ik t goed begrijp is t dus niet jouw pony maar van de manege en jij verzorg/leased hem? Op de manege mag je niet zomaar een pony verzorgen zonder dat je daar rijd, dus moet je daar 1 x in de week les rijden op een pony van de manege? Tenminste zo gaat t hier op de manege..
Maar ik snap niet zo goed waarom je er geld voor gaat vragen.. het is net of geld vragen erbij hoort als iemand 1 dag in de week een pony verzorgd? Het is (als ik t goed heb) niet jouw pony en het is maar voor 1 x in de week... beetje onzin als daar geld voor betaald moet worden vind ik!

missnynke

Berichten: 8492
Geregistreerd: 11-05-02
Woonplaats: Hallum

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-03 17:35

gewoon de kosten van de les, maar als diegene maar 1 dag per week mag rijden, en alleen in die les, dan hoeft die toch niet zo'n verzorgpony?
overigens vind ik het overdreven om geld te vragen als je een verzorgpony aanbied.

Aramat

Berichten: 3169
Geregistreerd: 27-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-03 17:39

Volgens mij is t nog niet eens zo dat diegene op die pony rijd in de les. Gewoon op een pony van de manege. Maar om een pony te verzorgen op een manege moet je vaak lid zijn en dus daar rijden, als ik t goed begrijp is dat hier ook zo..

Claudia19

Berichten: 5131
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-03 17:43

nou ik vind het onzin om geld te vragen als iemand je pony wilt verzorgen want ze nemen wel jou taken over die jij als eigenaar hoort te doen ik zou als ik ooit een verzorger neem zou ik er niks voor vragen hoor

Relliej

Berichten: 2508
Geregistreerd: 14-07-03
Woonplaats: Schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-10-03 17:45

missnynke schreef:
Gewoon de kosten van de les.


Daar dacht ik ook aan. Ik denk dat ik het al weet. Laat maar zitten. Lachen