Elastiek?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Charaz

Berichten: 24292
Geregistreerd: 12-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-03 21:13

ik denk dat je een halsverlenger bedoelt?? kan dat?

Duhelo

Berichten: 28547
Geregistreerd: 29-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-03 23:31

je kunt dat zien als je naar ze de borst van het paard kijkt, een loopt een soort van zwart touwtje, van achter de oren, via het bit, naar de singel tussen de voorbenen of onder de zweetbladen,dat touwtje is wel een elstiek, maar van ver gelijkt het een touwtje
snappie?

Joyce1988
Berichten: 3518
Geregistreerd: 17-04-02
Woonplaats: Barneveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-03 03:01

Ik rij ook wel is met stiek.. Ik doe m altijd van achter de oren via het bit tussen de voorbenen door naar de singel... Het lijken inderdaad net touwtjes, maar het paard kan zijn hoofd wel omhoog doen als hij dat echt wil, maar hij heeft toch een druk naar beneden zeg maar..

Lautjuh123

Berichten: 5174
Geregistreerd: 20-10-02
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-03 11:35

paard bij mij op de manege heeft het omdat hij zijn rug anders niet goed gebruikt maar die heeft het sinds een tijdje naar de zweetbladen toe.
en een andere pony volgens mij om soepel te blijven oid.

Duhelo

Berichten: 28547
Geregistreerd: 29-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-03 12:09

bij ions op de manege gebruiken ze hem bij een paar paarden, te zien wie er mee rijdt, bij heidi helpt het om haar makkelijker nageeflijk te krijgen, zonder houdt ze haar hoofd zeer hoog, en valt helemaal uit elkaar, en je moet haar al goed kennen en kunnen rijden om haar goed te laten lopen, en de rekker maakt et een stuk gemakkelijker, voor andere paarden, die wat heter zijn , gebruiken ze ze in plaats van bijzetteugels, dat ze een beetjje in de ''houding'' moeten llopen, zodat ze niet zo kunnen dordrammen, hie geldt ook weer dat het te zien is wie er op zit, en bij de ene ruiter moeten ze strakker zitten dan bij de ander, te zien van de kunde van de ruiter
hopelijk is het nu beetje duidelijker
greetz kim