western beginnen of toch maar engels blijven rijde

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
laurake

Berichten: 81
Geregistreerd: 18-08-03
Woonplaats: wetteren city!!! Belgiƫ

western beginnen of toch maar engels blijven rijde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-08-03 14:49

Hoi,
ik zit met een dilemma. Knipoog
De westernsport heeft me altijd al aangetrokken. Het spreekt me erg aan. *LOL* Enerzijds zou ik mijn paard (engelse warmbloed X franse draver) omscholen tot westernpaard en terwijl zou ik gaan lessen op een manege. Een vriendin van mij haar paard wordt momenteel ook omgeschoold op een hele goeie stal. Ondanks haar ras zou Quincy toch een goed westernpaardje zijn. En ze leert heeel snel.
Maar anderzijds zou ik ook graag gewoon blijven rijden omdat ik binnen 2 jaar (als we heeeeeel hard geoefend hebben Clown ) misschien aan wedstrijden zou willen meedoen. Zowel springen als dressuur. Vingers aflikken Nu weet ik echt niet wat kiezen. Soms denk ik van 'Nee, ik ga western doen' en dan denk ik weer van 'nee, kga dan toch maar gewoon blijven rijden'.
Wat denken jullie? Verward

laura

SuperRoos

Berichten: 7840
Geregistreerd: 27-04-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-03 21:23

je moet gaan doen, waar jij en je paard je het lekkerst bij voelen en het beste gevoel van krijgen, en plezier is ook heeeel belangrijk
succes ermee

sharir

Berichten: 2576
Geregistreerd: 15-02-03
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-03 22:29

die belissing heb ik ook pas gemaakt. en heb voor western gekozen omdat ik het echt zo gaaf vind.. ben nooit ergens zeker van. maar wel dat ik als ik me school af heb me eigen quarter ga kopen en lekker western ga rijden onder begleiding.