les geven?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-09-01 18:52

ik was een keer bij een kennisje blijven slapen, een meisje van bijna 12, 11 dus. en die ging mee met expensive toen ging ze er ook even op stappen en ze wil ook op paardrijden dus ik zeg voor de graP; ik geef je wel les, nou zij helemaal blij enzo en ik dacht ah waarom niet?! en toen afspraak gemaakt, maar een paar dagen erna (nadat ze er de eerste keer op ging) liep ie veel anders enzo dus ik heb de afspraak afgezegd. nu gaat ie wel beter, zou je toch maar een beetje les geven anders vind ik het ook zo banketstaaf voor dat meisje. gewoon een kwartiertje ofzo. wat vinden jullie ervan

Manon

Berichten: 5495
Geregistreerd: 25-06-01
Woonplaats: IJsselstein

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-01 19:13

Als je aan je pony merkt dat het toch niet zo geslaagd is dat het meisje er les op krijgt, zou ik er maar mee kappen. Het is natuurlijk wel vervelend voor dat meisje, want de wachtlijsten voor maneges duren gemiddeld een jaar tot 1.5 jaar. Je kunt haar wel een kwartiertje lesgeven, maar ik denk niet dat ze daar echt wat aan heeft. Je kan ook voorstellen dat ze komt kijken terwijl jij aan het rijden bent, daar kan ze ook wat van leren.

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-09-01 19:22

nou.. een kwartier of een half uur (op de manege) dat vind ik niet veel verschil en hier is geen wachtlijst hoor. me pony vind het een keer wel oke, maar ik denk niet vaker..
ik denk dat ik haar nog een keertje laat komen en dan stoppen (ah gossie ze heeft haar hele kalender al ondergekalkt)

Ireen_
Berichten: 8251
Geregistreerd: 13-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-01 19:45

zoiets had ik ook, ik gaf een meisje van 6 jaar les op Evita (ze heeft zelf een shetlander, maar die heeft een veulentje en die pony is stronteigenwijs) gewoon aan de longeerlijn.. dat ging heel erg goed, Evita was er heel lief mee.. ze liep heel rustig enzo. Ik heb haar alleen niet te veel met teugels laten rijden omdat Evita nu eindelijk juist heel "zacht" is in haar mond. Later ben ik haar pony gaan rijden (shet van ongeveer 1,10 m.) en heb ik die pony een beetje manieren bijgebracht Haha!
ik ben er zelf ook een paar keer afgevlogen hoor Haha!
het was wel een gek gezicht, ik op die shetlander en zo'n klein meisje op een grote pony.. Later kon ze weer op haar eigen pony gaan rijden en ik geloof dat dat nu nog steeds wel goed gaat!

~Brechtje~
Berichten: 19
Geregistreerd: 03-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-01 19:46

dat is precies het zelfde gebeurt bij mij!! Haha!

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-09-01 19:48

effe wat meer uitleg brechtje. ik ga denk ik in de wei of in de bak expensive longeren en dan gewoon een mens erop, ze bongt niet zo en niet met de teugels haha dadelijk loopt ie niet meer. ik zal je ff pben