Intake op Deurne: bandageren

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-03 10:40

crossmonster schreef:
ja en die mensen zijn er echt, die komen echt zo recht van de manege af!


Ohooooooooooh echt schandalig, mensen van een manege die het paardenvak in willen!!!!! Echt schunnig!!!! Extreme duivel


Ehhhhhhhhhhh Crossmonster, onder welke steen kom jij vandaan?

CM_

Berichten: 26904
Geregistreerd: 19-04-03
Woonplaats: Stal Niveau Herpen !!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-03 10:51

ik bedoel dus die alleen nog wat manege lessen hebben gevolgt, en dus amper weten hoe ze op moeten zadelen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-03 10:57

Djiezzzzzz, je bedoelt van die mensen die nog niet eens een eigen paard hebben en daar privelessen op volgen met bijpassende chabrakjes en bandages?
Van die mensen die alleen maar op een manege rijden en daar nog lol in hebben ook?
Van die mensen waarvoor een Talentenplan niet werkt, omdat ze nog niets hebben kunnen bewijzen terwijl statistisch gezien daar toch ook het nodige talent rond moet lopen enzo?

Je hebt groot gelijk Crossmonster, zwaar schandalig dat die zich in willen schrijven bij Deurne. Waar halen ze het lef vandaan om het paardenvak in te willen???



(vraag me toch nog af welke steen het was Koe )

Nistria
Berichten: 3239
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Beneden Leeuwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-03 11:01

Sonja schreef:
Waar halen ze het lef vandaan om het paardenvak in te willen???


Met die opleiding kun je niet echt in 'het vak' komen... Stallen mesten misschien. Het niveau is zo naar beneden gekelderd daar..

CM_

Berichten: 26904
Geregistreerd: 19-04-03
Woonplaats: Stal Niveau Herpen !!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-03 11:13

hallooooo lees eens goed wat ik schrijf, ook op de vorige pagina, MENSEN DIE NIET EENS EEN HOOFDSTEL AAN KUNNEN DOEN

maar laat maar!!!!!!!!!

Sprintje

Berichten: 2144
Geregistreerd: 31-03-03
Woonplaats: Emst

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-03 11:16

Sonja schreef:
Djiezzzzzz, je bedoelt van die mensen die nog niet eens een eigen paard hebben en daar privelessen op volgen met bijpassende chabrakjes en bandages?
Van die mensen die alleen maar op een manege rijden en daar nog lol in hebben ook?
Van die mensen waarvoor een Talentenplan niet werkt, omdat ze nog niets hebben kunnen bewijzen terwijl statistisch gezien daar toch ook het nodige talent rond moet lopen enzo?

Je hebt groot gelijk Crossmonster, zwaar schandalig dat die zich in willen schrijven bij Deurne. Waar halen ze het lef vandaan om het paardenvak in te willen???



(vraag me toch nog af welke steen het was Koe )


Lieve Sonja, volgens mij hoef je niet perse een eigen paard te hebben om je talent te ontwikkelen. Maar als je met tien man achter elkaar aanhobbelt in een manege les wordt je talent denk ik ook niet echt ontwikkeld...Volgens mij kan iedereen met talent ervaring op doen door op zoek te gaan naar een leuk bijrijd paard bij een particulier, handelaar of fokker! Daar leer je gewoon 10000X zoveel als met zijn tienen in een manege les!

Niks ten nadele van de manege lessen, maar als je écht fanatiek bent en van je hobby je werk wilt maken (en dat mag Deurne best eisen) zoek je naar meer uitdaging dan dat een manegeles je kan bieden!

Caar

Berichten: 160
Geregistreerd: 04-04-03
Woonplaats: Benthutte(aan de rand van zoetermeer)

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-03 11:29

Hahah, geweldig die reactie van Sonja Lachen

Zeg maareh, het hangt er maar net vanaf wat voor manegeles! enne een bijrijd paard of " effe" een particulier vinden waarvoor je mag rijden is ook niet zo gemakkelijk hoor!!!
Een uitdaging kun je wel zoeken maar soms zijn daar gewoon de mogelijkheden niet voor.

Ff ontopic,
Doe gewoon je best met bandageren en ik denk dat als ze dat zien dat je wel door de intake komt hoor Knipoog

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-03 11:38

Caar schreef:
Hahah, geweldig die reactie van Sonja Lachen



Ik vond het ook een geweldige reactie, ik heb hier achterovergezeten en heerlijk meegelezen......... Haha! Knipoog

CM_

Berichten: 26904
Geregistreerd: 19-04-03
Woonplaats: Stal Niveau Herpen !!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-03 11:41

ach jah van mij mogen die mensen die nog geen hoofdstel aan kunnen doen best naar de intake gaan, alleen jammer dat ik ze dan niet voor banketstaaf zie staan daaro~!

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-03 11:44

Crossmonster, ik begrijp wat je bedoeld, je bracht het alleen een beetje kort door de bocht. Maar we begrijpen allemaal dat je je niet aan hoeft te melden in Deurne als je net de voorkant van de achterkant kan onderscheiden, of je nou van een manege afkomt of dat je het kind van Ankie bent maakt niet uit..........

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-03 11:46

Knipoog
Ach het heeft weer stof tot nadenken gegeven, op deze duffe vrijdag
Tong uitsteken

Succes in Deurne!

CM_

Berichten: 26904
Geregistreerd: 19-04-03
Woonplaats: Stal Niveau Herpen !!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-03 11:53

mm okej dan , ik ben af en toe best vaaaag, vraag maar aan loulou
omschrijven is niet mijn beste kant, maar ik bedoel het niet verkeerd hoor!!
kan er alleen niet tegen als ik aangevallen word Boos!

maar er heerst weer vrede in huize bokt Lachen

DubbelFun

Berichten: 88682
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-03 12:12

Misschien zou iemand gewoon voor de lol eens een paar goede Proffesional Choice '3 in 1' beenbeschermers mee kunnen nemen.
Die zijn iig makkelijk om te doen Lachen

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-03 12:14

Sugarmiss schreef:
Misschien zou iemand gewoon voor de lol eens een paar goede Proffesional Choice '3 in 1' beenbeschermers mee kunnen nemen.
Die zijn iig makkelijk om te doen Lachen


hahahahaaaaaa goeie en zeker het proberen waard Haha! , je bent dan in ieder geval de slimste

Mrietjesueel
Berichten: 815
Geregistreerd: 19-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-06-03 12:16

nog n kwartier...
Krijg k ook theorie eigenlijk, aangezien ik een REKENMACHINE mee moet nemen?

SharirBobby

Berichten: 2409
Geregistreerd: 28-02-03
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-03 12:21

Mrietjesueel schreef:
nog n kwartier...
Krijg k ook theorie eigenlijk, aangezien ik een REKENMACHINE mee moet nemen?


*LOL* ik moest ook een rekenmachine meenemen

helemaal voor niets Knipoog
het enige wat we hoefde op te schrijven was een formulier met je naam, waarom je de opleiding wilde doen, en wat je ervaring allemaal was enzo.
het enige wat ik kan bedenken waarvoor ik die rekenmachine nodig gehad had kunnen hebben was om uit te rekenen hoeveel jaar ik paardrij Verward verder kwamen er geen getallen in voor. Knipoog

trouwens toen ik intake had, kwam er idd een meisje binnenlopen met een cap op *LOL* moest wel lachen eigenlijk Party!!

Mrietjesueel
Berichten: 815
Geregistreerd: 19-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-06-03 12:24

K ben echt benieuwd wat r daar allemaal binne gaat lopen.. Ik denk dat ik een van de oudsten ben... Denk dat de meesten zo'n jaar of 16, 17 zijn, die recht van de mavo/havo daar binnen rollen.. En ik heb dr 6 jaar vwo opzitten... EN NOG GEEN DIPLOMA!

Ik laat jullie strax allemaal weten hoe t is gegaan....Haha!

SharirBobby

Berichten: 2409
Geregistreerd: 28-02-03
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-03 12:27

ja ik ben heel benieuwd!
dat met één van de oudsten valt wel mee hoor, ik dacht dat ook een beetje, dat de rest allemaal nog in 5 havo zouden zitten, maar dat was dus niet zo. de ene uit mijn groepje had 1 jaar wat anders gedaan, en de ander was van 4 vwo naar 4 havo gedaan dus dus waren allebij al 18. ik ben straks 19 als ik begin.

CM_

Berichten: 26904
Geregistreerd: 19-04-03
Woonplaats: Stal Niveau Herpen !!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-03 13:09

de leeftijden verschillen nogal
wat ze in mijn tijd op de intake ook vroegen was :
'hoevaak plas je op een dag ??"
whahahaha daar heb ik me echt rot om gelachen
ik had opgeschreven dat ik zo'n onbenullige bezigheid niet ging turven hoe vaak ik dat deed :S

Cookies
Berichten: 6574
Geregistreerd: 30-10-02
Woonplaats: Tuinzania

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-03 13:32

Ik zie het al, die opleiding in Deurne staat op een hoog niveau. Ik dacht dat ze alleen in het leger van die rare vragen stelden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-03 13:41

En dat meen je serieus Crossmonster, van dat plassen?
Dat kan ik me dus echt niet voorstellen.

En verder, zit er eigenlijk wel iets hogers, dan de meiden die je net opnoemde *LOL*
Het heet niet voor niets de Manegeklas Lachen
Alleen zijn er idd veel pennymeisjes met lerenlaarzen daar Lachen

Geef me dan de gewone met rubberen pennymeisjes maar

CM_

Berichten: 26904
Geregistreerd: 19-04-03
Woonplaats: Stal Niveau Herpen !!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-03 13:51

dat van dat plassen is echt serieus waar!!! maar dat is wel zo'n 7 a 8 jaar geleden geweest dan he?
ze vroegen ook actuele dingen van wie is de bondscoach enzo
en wat je later wilde doen met je diploma, of je al gewerkt hebt enzo.
maar dat van dat plassen is dus zeker waar, misschien zijn er hier meer mensen van mijn jaargang die dat kunnen bevestigen ?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-03 13:55

Haha, verschrikkelijk, zijn ze bang dat je 1 uur paardrijden niet volhoud en vraagt of je instructeur je paard even vast wil houden, hihi

*lig hier ondermijn buro, zie het al helemaal voor me "meneer wil je m'n paardje ff vasthouden, want ik moet plassen " *

sharief
Berichten: 853
Geregistreerd: 18-02-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-03 14:01

hahaha!!! dat zie ik ook voor me ja, dat plassen komje toch alleen in kleuterlessen tegen?
crossmonster, goed antwoord van je , zo'n onbenullig iets ja..dat ze die vraag uberhaupt verzonnen hebben

SharirBobby

Berichten: 2409
Geregistreerd: 28-02-03
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-03 14:52

dat van dat plassen klopt inderdaad, maar wordt nu niet meer gevraagd
iemand op m'n stage adres had namelijk ook op deurne gezeten en die zei ook al dat ze vragen hoevaak je per dag plast.
maar ze wilden het zekerniet weten ofzo van mij, want het werd mij niet gevraagd