rijveriniging in de omgeving ede lunteren

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Nimmy

Berichten: 3945
Geregistreerd: 01-02-03

rijveriniging in de omgeving ede lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-03 16:13

ik ga binnenkort verhuizen en moet dus bij een andere vereniging gaan rijden de afstand wordt iets te groot. Welke vereniging in de omgeving kennen jullie en hebben jullie er ook ervaring mee. Zowel positief als negatief.

groetjes

sherwood

Berichten: 3268
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Nordhorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-03 16:36

Jawel een hele grote en goede nog wel!!! De Nieuwe Heuvel te lunteren. Ik kreeg daar les van marijke folmer, e dat is echt door pezen. het terrein is fantastiesch, en de paarden zijn ook goed. Veel wedstrijden, en lekker kwijlen bij de dekhengsten van de nieuwe heuvel. Veel plezier daar!

kebie

Berichten: 1574
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluws dorp aan de rijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-03 17:06

Ik ben lid van Klein Vosdal in Heelsum. Is een vereniging waar je geen lessen kunt rijden en waar je alleen maar lid bent voor de startkaart.

ukkie

Berichten: 1669
Geregistreerd: 15-06-02
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-03 19:16

Ik was ook lid van Klein-vosdal in Heelsum Knipoog
Verder zitten hier in de buurt nog:
De klomp in Ede
Nieuwe Heuvel in lunteren
Lunaruiters in lunteren
Meer zou ik er zo niet weten, je hebt wel mee clubs maar dan wordt t Elst of woudenberg

Nimmy

Berichten: 3945
Geregistreerd: 01-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-06-03 17:07

zolang het in ongeveer een half uur te rijden is (of net iets langer) is het qua afstand goed. Ik wil dan 1 x per week met een jonge pony(4) lessen en ook regelmatig springles, dat vind hij leuk. verder wil ik ook wedstrijden rijden (dressuur) ik wordt over een half jaar 18 en dan wil ik ook verder gaan met mijn pony.

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-03 20:12

Ik rijd zelf ook op de Nieuwe Heuvel en dat bevalt mij prima. Je vind het er OF leuk, OF niet, is mijn ervaring. Gewoon eens gaan kijken bij verschillende verenigingen, je ziet dan vanzelf het 'volk' dat er rondloopt. En of de instructie bij je past natuurlijk.