Leden secretariaat voor landelijke ruiters ZH

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-07-01 11:08

Vraagje is hier iemand die bij een club het ledensecretariaat doet.

Ik ben gevraagt dit te gaan doen voor ZH maar ik heb mijn twijfels aan de hoeveel heid werk.

Dit zijn de taken:
Coupons aanvragen
Nieuwe leden aanmaken
Coupons opsturen naar verenigingen
Mutaties doorgeven.

Ik heb verder niets met de wedstrijden te maken alleen met de leden van ZH. Maar dus ook de facturen en betalingen verzorgen (ben boekhouder). Party!!

Iemand een idee hoeveel tijd erin zit??



_________________
Ik ben NIET verslaafd aan bokt helemaal NIET hoor.
afz. Queen of Oneliners

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Prisca op 2001-07-13 11:09 ]</font>

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-01 11:16

Phoe, Krijg je heel veel **** over je heen!

Als ik dat zo om me heen hoor is niemand tevreden over de mensen die bij de KNF de spullen verzorgen.
Het zelfde als bij juryleden, die doen het ook nooit goed.
Daar moet je wel tegen kunnen.

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-07-01 11:19

Gelukkig heb ik niets met juryleden enzo te maken. Tja er wordt overal geklaagt Frusty .

Er staat iemand bij ons die NBVR lid is en die klaagt ook vaak. Maar hopen dat het beter wordt wanneer het een club is Verward .

Voordeel is wel dat ik precies weet wanneer iemand op wedstrijd gaat ivm vervoer Haha! .

Ik heb tot 1 oktober de tijd om het te bedenken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-01 11:28

Het kost best veel tijd, om alles up-to-date te houden. en je krijgt altijd met gezeik te maken, er zin altijd wel mensen die jou het niet goed vinden doen (maar het natuurlijk zlef niet willen) In het begin zijn ze even blij maar na een tijdje begint het gezeur.
Natuurlijk zijn er ook mensen wel dankbaar maar over het algemeen is het liefde werk oud papier.

Manon

Berichten: 5495
Geregistreerd: 25-06-01
Woonplaats: IJsselstein

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-01 12:40

Vraag het anders eens aan de ledensecretariaten van de andere provincies, wat die ervan vinden. Denk er goed over na, zou ik zeggen.

Fitzroy

Berichten: 25107
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-01 10:00

t ligt er een beetje aan hoe groot jullie vereniging is, maar ik denk dat jullie een behoorlijk ledenaantal hebben??

Dan gaat er best veel tijd inzitten, ook al heb je niets te maken met de wedstrijden.
En idd je zult het nooit goed doen, dat weet ik wel uit ervaring.
Mensen zouden de vrijwilligers wat meer moeten koesteren maar dat zit er tegenwoordig niet meer in.

Dat is voor mij ook reden dat ik van de KNF naar de NBVR ben overgestapt. Bij de NBVR kun je zelf veel meer regelen en ben je van niemand afhankelijk. En als er iets fout gaat, heb je het zelf gedaan!