clinic: invlechten? En uitrusting? :?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Coberlina

Berichten: 6637
Geregistreerd: 01-06-02
Woonplaats: Zeeuws Vlaanderen

clinic: invlechten? En uitrusting? :?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-01-03 21:44

hey iedereen,
maandag heb ik een les geboekt bij Annemiek van der Vorm (alle niveau mochten deelnemen, dus had geluk Haha! ) maar nu heb ik nog enkele vraagjes: moet je paard dan ingevlochten zijn? (ik dacht van niet, maja) en wat met de uitrusting? Wit dekje en witte bandages of is dat niet nodig?
alvast bedankt.
Oja, verslagje en foto's komen zeker Knipoog
xxx

ricoh

Berichten: 1114
Geregistreerd: 02-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-03 22:50

Mn vriendin gaat ook en zij gaat wel altijd helemaal netjes, ingevlochten, witte bandages, wit dekje, witte rijbroek, maar het hoeft natuurlijk niet!!

Cowgirl

Berichten: 23743
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-03 22:56

Ik vind het persoonlijk altijd overdreven om helemaal netjes te gaan.

Gewoon paard schoon en makkelijk zittende rijkleding is prettiger dan dat je je de dag ervoor loopt uit te sloven.

Ik heb ook clinic gedaan , plukte mijn paard van het land, waste zijn staart en ging.

Katja
Blogger

Berichten: 42177
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-03 11:51

Ligt helemaal aan jezelf. Ik heb wel wat clinics gereden waar ik voorbeeld ruiter was en dan vlocht ik de paarden altijd in omdat je dan duidelijker de vorm van de hals kunt bekijken. (mijn paarden hebben ook nogal lange manen)
Ik deed altijd witte bandages en een wit dekje maar die hebben we hier ook in overvloed, als je het nou moet aanschaffen is dat natuurlijk onzin. Witte rijbroek vind ik zelf overdreven maar je moet vooral aandoen waar je je prettig bij voelt. Het is voor degene die de clinic geeft natuurlijk wel leuk om te zien dat de deelnemers een beetje aandacht aan de verzorging hebben besteed.

Coberlina

Berichten: 6637
Geregistreerd: 01-06-02
Woonplaats: Zeeuws Vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-01-03 15:29

ah ok, thanks. Ik denk dat ik dan toch wit dekje en bandages meeneem. Invlechten ga ik niet doen denk ik. Gewoon ervoor zorgen dat hij helemaal gepoetst is, staart uitgeplozen en volledig getoiletteerd. Voor mezelf denk ik mijn lichtgrijze rijbroek, bruine ankyjas, en leren laarzen. Das dan wel netjes denk ik.
Oja, nog een laatste vraagje: thuis train ik altijd zonder cap (tenzij springen) maar moeten we daar een cap op?
xxx

Katja
Blogger

Berichten: 42177
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-03 17:15

Ligt aan de persoon die de clinic geeft of je een cap op moet. Gewoon meenemen en dan kijken hoe het zit.

Coberlina

Berichten: 6637
Geregistreerd: 01-06-02
Woonplaats: Zeeuws Vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-01-03 19:38

ok, bedankt Lachen
xxx