Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
joyce83 schreef:Jeetje wat eng. Is het goed afgelopen omdat jullie haar hebben kunnen helpen? Je zou er maar overheen gereden hebben.

De jongste begint alweer te verharen. De oudste laat ik voor de zomer weer scheren denk ik. Als het haar opnieuw niet voldoende loslaat. Belker schreef:Bij Danique? Die mistte bij mij wel punten…..
geluk zit hem écht in de kleine dingen/eitjes
Paardengek81 schreef:Hallo hier trouwe meelezer die zich af en toe meldt met een hulpvraag. Sinds vorig jaar heb ik een nieuw paardje, door slecht weer en ziekte een winterstop gehad, maar nu weer aan het opbouwen. Ik wil ook graag naar buiten en ben nu aan het wandelen om te kijken hoe ze reageert. Gaat best goed, maarrrr... aan het eind vd straat staan alpaca in de wei. Ze staan gewoon en rennen niet, maar ze vind ze echt mega eng of vreemd. Op 100 meter afstand schiet ze al in de stress en gaat hoofd en staart in de lucht en let ze nergens anders meer op. Ben weer omgedraaid en naar huis gelopen. Geprobeerd spanning af te laten vloeien maar lukte totaal niet. Bleef er echt nog een tijdje in hangen zeg maar. Hebben jullie tips hoe ik dit het beste kan oefenen?
Ik kon er jammer genoeg niet van genieten want ik had vrijdag en zaterdag opleidingsdag. Hele dag binnen gezeten, zo jammer...