Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

boemel schreef:Jeetje Dais, dat is echt niet grappig. Je zult vast geschrokken zijn. Wat een bende zal t gegeven hebben.
Mijn les gaat morgen niet door, want er waren teveel afzeggingen op mijn route, grrr. En in Januari begint mijn lesroute op een dag dat ik niet kan. Dus mijn voornemens om bij Patrick te gaan lessen waren goed, maar helaas lijkt er weinig van terecht te komen.
begrijpelijk maar wel rot.
. Ik vermoedelijk wel
. Dais_ schreef:Dulce ging vanavond met een schuin oog richting de waterbak de stal in. Toch even spannend, maar al snel stond ze lekker te eten.
Ik hoop dat ze vanavond lekker kunnen slapen. Ik vermoedelijk wel
![]()
En we zijn zelf ook blij met de stallen, ik vind het zo fijn dat ze open zijn, toont zo lekker ruimtelijk. Enige nadeel is dat Dulce soms erover probeert te komen![]()
De ene helft van de stal is al helemaal verbouwd. De andere helft moet nog, maar we moeten nog even sparen.

zeg 1 1/2 jaar, douchen in het bad onder tuinslang die aan enigste werkende kraan zit, die op wasbak.

Qimm schreef:![]()
was nogal kansloos die badkamer.
.
na soort van camperen. boemel schreef:Jullie hebben wel erg mooie stallen Dais!
Ik heb een fijne instructrice op de rijvereniging en ze wil ook privéles geven. Ook heb ik af en toe les van mijn achterbuurvrouw. Ook fijn.
Maar Patrick is net even XL zeg maar. Ik heb natuurlijk wel een 12 jarige gekocht, die en niet nageeflijk gereden was en behoorlijk scheef , dus ik vond het een heel fijn idee om les te hebben van iemand die ook veel verstand heeft van het goed bewegen van een paard. Tja, niks aan te doen. Misschien in Maart nieuwe ronde nieuwe kansen.