Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Maaike_Kealy schreef:Eindelijk een grote kast gevonden voor een erg leuk prijsje.
Was wel even zoet met indelen. Wat een gepuzzel waar je wat wil hebben.
[ Afbeelding ]
Nu alleen nog wat verzinnen voor de kappen en springschoenen
KirstenHorse schreef:Heeft iemand een tip hoe je het beste die ikea broekhangers in je kast kan ophangen zonder dat uittreksysteem? ik heb een korte versie van 50cm, die wil ik aan de achterkant en 1 zijkant in mijn houten kast vastmaken. Zelf gaten maken in de achterkant?
Figo88 schreef:KirstenHorse schreef:Heeft iemand een tip hoe je het beste die ikea broekhangers in je kast kan ophangen zonder dat uittreksysteem? ik heb een korte versie van 50cm, die wil ik aan de achterkant en 1 zijkant in mijn houten kast vastmaken. Zelf gaten maken in de achterkant?
Ik heb ze aan de zijkant met langere schroeven vastgemaakt en voor de stevigheid ook nog 2 gaatjes in het rekje aan de achterkant gemaakt en daar schroeven doorheen gedaan. Maar ik heb ook het 100 cm brede rekje.
[ Afbeelding ]
En meteen even mijn nieuwe kast showen![]()
![]()
![]()
[ Afbeelding ]
Haaskrijn schreef:Toen wij dit huis kochten zag de zadelkamer er zo uit:
[ Afbeelding ]
Niks mis mee, mooie ruimte. Aan de andere kant stonden een paar kasten, niet echt mooi, wel praktisch. We wilden het echter anders indelen, het plafond, dat wat vlekkerig was, vervangen, vloertje erin. We sloopten als eerste het plafond eruit, daar kwam tot onze verrassing een mooi balkenplafond boven vandaan. Toen werden we enthousiast en uiteindelijk is het dit geworden:
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Figo88 schreef:Haaskrijn schreef:Toen wij dit huis kochten zag de zadelkamer er zo uit:
[ Afbeelding ]
Niks mis mee, mooie ruimte. Aan de andere kant stonden een paar kasten, niet echt mooi, wel praktisch. We wilden het echter anders indelen, het plafond, dat wat vlekkerig was, vervangen, vloertje erin. We sloopten als eerste het plafond eruit, daar kwam tot onze verrassing een mooi balkenplafond boven vandaan. Toen werden we enthousiast en uiteindelijk is het dit geworden:
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Oh wat gaaf zeg! En jij bent dus diegene van de voorbeeldfoto's van mijnzadelkast.nl, het ziet er echt prachtig uit!Mijn kast komt daar ook vandaan