Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
rover_ schreef:Wat fijn dat het zo goed gaat Lorette!
Hoe lang schuurt ze al Besje? Als het nu sinds week of 3 is, kan het te maken hebben met de aanmaak van de wintervacht. Zoek even op Shelley Meeuwsen als dit het geval is en je er meer over wil lezen.
rover_ schreef:Besje:nog een aanvulling…. Mijn paard krijgt jeuk van luzerne (ook als het in voer er doorheen zit).
Ander paard van vriendin bij ruwvoer te hoog in suikers/ van voordroog.
Haha Boemel, dat is toch wel verdacht 2 dames met een roze zweep. Fijn dat je lekker gereden hebt.
Hopelijk zet je niet lekker zijn niet door. Sterkte.
Apart Lorette, zouden ze het per ongeluk als tuin meegenomen hebben? Zou eens bellen.
_Lorette_ schreef:Onze onroerende zaakbelasting voor het weiland is bekend en ik snap eigenlijk niet hoe ze aan dat bedrag komen voor agrarische grond. Dat strookt helemaal niet met de gemiddelde prijs per hectare agrarische grond in onze provincie. Herkennen jullie dit? Het stomme is dat andere paardenhouders met weiland in onze woonplaats niet eens een aanslag hebben ontvangen. Ik snap niet goed waarom wij dan wel en helemaal met zo'n waarde...
Nickeltje schreef:Zijn er hier mensen die met een zadel tas rijden?
Niet te groot. Maar ik zoek iets voor de langere ritten. Waar een flesje water in kan, stuk touw, hoevenkrabber. Dat volume zeg maar.