Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Mickyl schreef:Op zich heeft je plek niets met de leeftijd van het paard te maken. Een paard van 10 kan ook helemaal bovenaan staan als hij er maar lang genoeg op staat… alleen ben je dan niet aan de beurt totdat hij 20 is. Die van mij is inmiddels bijna 23 en staat er al 10 jaar op, maar hij is nog lang niet aan de beurt.
Daardoor snap ik niet dat een paard dat rond dezelfde tijd op de wachtlijst is gekomen al zo snel bovenaan staat?
_San87_ schreef:I know. Maar ik bedoel te zeggen dat het paard van SaskiaB ouder is, en daardoor wellicht eerder aan de beurt kwam.
blokfluit schreef:Mijn paard is in 2014 op de wachtlijst gegaan en staat nu anderhalf jaar op de Paardenkamp. Als je paard al 13 jaar op de wachtlijst staat zou ik toch eens contact opnemen met de Paardenkamp en je situatie uitleggen. Misschien helpt dit.
Mickyl schreef:_San87_ schreef:I know. Maar ik bedoel te zeggen dat het paard van SaskiaB ouder is, en daardoor wellicht eerder aan de beurt kwam.
Ja snap ik, maar als hij 5 jaar geleden al aan de beurt was, dan moet hij na 5 jaar wel al bovenaan gestaan hebben… dus dat is hij heel hard gestegen. Maar misschien dat toen de lijst openging honderden mensen zich in hebben geschreven en dan scheelt het natuurlijk of je de laatste bent die zich inschrijft of de eerste… misschien dat het daarmee te maken heeft?
salamaleque schreef:Mijn paard staat op lijst sinds 2015. Hij wordt nu 24. Ik ben gestegen naar plek 196 (vorig jaar 224). Ik ben benieuwd of we ooit nog aan de beurt komen. Hij is inmiddels al met pensioen
Mickyl schreef:Maar misschien dat toen de lijst openging honderden mensen zich in hebben geschreven en dan scheelt het natuurlijk of je de laatste bent die zich inschrijft of de eerste… misschien dat het daarmee te maken heeft?
_suus19_ schreef:Jammer dat de paardenkamp niet inzichtelijk maakt wel wachtlijstnummer de paarden hebben die erheen gaan.
Gelukkig hebben we dit topic, geeft toch een beetje een beeld.
Mijne is nu 21 en sinds een jaar weer volle bak aan het werk. Dus nu nog zeker te vroeg, maar blijf hoop houden dat er binnen een paar jaar wel een plekje voor hem vrijkomt.
Karina schreef:Mickyl schreef:Maar misschien dat toen de lijst openging honderden mensen zich in hebben geschreven en dan scheelt het natuurlijk of je de laatste bent die zich inschrijft of de eerste… misschien dat het daarmee te maken heeft?
Dit heeft er zeker mee te maken, er worden als de lijst open gaat honderden paarden ingeschreven, op volgorde van binnenkomst krijg je een plek.
Ik dacht ook dat het kansloos was met plek 181 of wat was het na zoveel jaren op de lijst, maar toen werden we toch gebeld.
p.s.: ja dat waren wij dus, met plek 181
p.s. II: eerlijk gezegd snap ik het innemen van de plek van een stalgenoot ook niet, ik weet niet beter of de plek is persoonsgebonden. Dus een ander eigen paard mag wel, maar niet die van iemand anders.
Charaz schreef:Ik bedoelde van Bokkers, was niet helemaal duidelijk, had ook al wat mooie plaatjes van jou voorbij zien komen van de open dag.