xLoki schreef:superpony schreef:Nou Ma Flodder is toch wel iets anders...
En dat zeg ik ook niet. Maar het gaat wel om geur en in hoeverre een geur dus hinderlijk is of wel of niet kan als je werkt in de zorg.
TS wil schoon en fris op haar werk verschijnen en ik zeg alleen dat heel veel mensen "ruiken" in de zorg. Naar paard is dan niet de ergste geur van alle genoemde geuren.
Wanneer je hulpbehoevende mensen in hun eigen woonomgeving verzorgt, ongeacht hoe die omgeving eruit ziet of ruikt, wil je zelf als hulpverlener netjes voor de dag komen. Mensen worden niet voor hun lol geholpen in de dagelijkse verzorging, en als jij dan ook nog een paardenwalm meesleept hun huis in is dat een extra last voor degene die de zorg ontvangt. Ik vind het super goed dat TS kritisch is naar zichzelf en kijkt naar oplossingen om het contactmoment voor haar cliënten zo prettig mogelijk te maken.
Mijn moeder woont in zo een omgeving en we ruiken daar van alles bij de verzorgenden.
En zoals ik aangaf. Ik heb zeer vaak in het ziekenhuis gelegen, waarvan laatst nog in Maart en heel veel luchtjes kunnen vervelend zijn voor een patiënt.
Het gaat nu om paarden die voor een ander vies kunnen zijn. Maar dat mensen luchtjes wegspuiten met parfum kan ook echt op je af komen.