Hoeveel vragen voor stalling paard aan privestal omgeving Haarlem

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Jennyxx

Re: Hoeveel vragen voor stalling paard aan privestal omgeving Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-25 07:34

Ik vind de bedragen die genoemd worden wel aan de hoge kant. Voor dat geld heb je in die regio stallen met een perfecte bak, ruime stallen, paddocks en weidegang plus geen klusjes.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-25 07:44

Jennyxx schreef:
Ik vind de bedragen die genoemd worden wel aan de hoge kant. Voor dat geld heb je in die regio stallen met een perfecte bak, ruime stallen, paddocks en weidegang plus geen klusjes.

Heb je dan ook een plek waar in totaal drie paarden staan, met privébos en vijf minuten van het strand? Of sta je dan op een plek waar 60 - 80 paarden staan, of op een manegebedrijf oid?

boedjang

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-25 07:48

_San87_ schreef:
Jennyxx schreef:

Heb je dan ook een plek waar in totaal drie paarden staan, met privébos en vijf minuten van het strand? Of sta je dan op een plek waar 60 - 80 paarden staan, of op een manegebedrijf oid?

Niet iedereen kiest voor een kleine kudde.
Of duinen om te rijden.
Dus het is al met al gewoon heel persoonlijk.
En wat ik betaal kunnen anderen weer belachelijk veel vinden

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-25 07:49

boedjang schreef:
_San87_ schreef:

Niet iedereen kiest voor een kleine kudde.
Of duinen om te rijden.
Dus het is al met al gewoon heel persoonlijk.
En wat ik betaal kunnen anderen weer belachelijk veel vinden

Klopt, het is dan ook mijn motivatie om wat meer te betalen. Ik vind een kleine kudde, een privébosje en 5 minuten van het strand namelijk een enorme pre.

meggiemeg

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-25 09:01

Gelukkig is er voor de wensen die velen hebben ook wat te vinden, met bijbehorend prijskaartje. De mensen die dit zoeken wat je aanbied zullen reageren, de mensen die meer luxe willen niet. Ben je bereid je privacy op te geven en de ruimte te delen? Mijn man ziet me al aankomen, zeker nu beide stallen e.d. leeg staan. Die wil dat echt niet. Persoonlijk zou ik er rond de 300-350 per maand voor over hebben. Bouw wel een clausule in dat het aangepast kan worden mochten de prijzen voor het hooi enorm worden. Of een prijs voor de locatie berekenen en hooi er apart bij.

wendy2009

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-25 19:45

Ik zou er zeker minimaal 300 per maand voor over hebben (als ik paarden zou hebben :') )

juniper

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-25 01:25

_San87_ schreef:
Ik zou voor deze stal 400-450 over hebben. Klinkt echt heerlijk. Vooral als je zo dicht bij het strand zit, heb je geen bak nodig, imo :D.

Ik ook. De kosten voor hypotheek, onderhoud, inkoop, afschrijving, en 'salaris' zijn waarschijnlijk vrij hoog op deze locatie. Met 300 kom je toch nooit uit?

SARINO

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-25 07:10

Het klinkt als een perfecte plek . Wil je geen weekend/vakantiestalling beginnen?

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-25 07:48

Ik heb dat gehad, hoop gezeik dat weinig oplevert. Zou gewoon lekker voor een vaste klant gaan.

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-25 08:36

Ts ik zou niet enkel kijken naar, wat zou iemand willen betalen. Maar meer, wat kost het jouw extra? En wat hou je over?

Een paard erbij betekend niet enkel alleen maar meer hooi verbruik.
Maar ook meer mest.
Daarnaast een hoger water en elektra verbruik (denk bv ook aan de winter en lampen langer/vaker aan ivm rijden of meer paard wassen, vaker sproeien in de zomer).
En blijft er dan ook wat over om wat opzij te leggen voor onderhoud etc?