Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
FeliciaJ schreef:Hoelang houden jullie de paarden van het gras na opnieuw inzaaien? Onze wei moet helaas opnieuw ingezaaid worden. Dacht dat het wel mee viel, maar na dat ze het nu al vrij kaal gegeten hebben blijkt het toch harder nodig te zijn dan gedacht. Wij hebben niet veel wei, maar speel met het idee om de helft af te zetten en die dan maar eerst te doen.
greendragon schreef:Mijn nieuwe pony vraagt iets meer werk dan gedacht... Viel ff tegen met inscharen. Dus hij staat nog helemaal apart, en mijn shetje staat op de Novacam. Bruintje heeft Shetje beetje in elkaar getrapt vorige week en daarna is shetje in paniek onderuit gegaan op het beton...
En mijn mentuig, maatje shetland, past nét niet helemaal lekker op zijn schoft, dus ik denk dat hij maat pony nodig heeft en die heb ik weer niet liggen.
Ze zijn nu bij ons bezig om een nieuwe paddock met een track aan te leggen. Hopelijk zijn ze einde van de week klaar. Dan heb ik een mooie nieuwe loswerk/longeercirkel en hebben de pony's meer ruimte. Beetje jammer dat ze niet met zijn drietjes bij elkaar kunnen dus dat is nog even een puzzeltje.
Zou toch wat zijn als het niet lukt om van 2+1 drie te maken...
boemel schreef:Ik ga vandaag bellen voor de keuring volgende week maandag.
Eerst even onderzoeken welke kliniek omgeving Deventer ik het best kan hebben.
Het hek had open gestaan, dus geen schade. Wel verbazingwekkend dat zo’n 4 jarige niet bij de paarden op hun eigen terrein blijft en gewoon aan de wandel gaat.
Hij liep heel relaxed op het midden van de straat te wandelen met een hele stoet auto’s achter hem
Valanda schreef:Wat hebben jullie allemaal aan materiaal ed om de verzorging zo simpel mogelijk te maken?
En hoe voeren jullie je hooi.
Ik kan helaas nergens mn terrein op met n trekker om bv hooi in zo'n patyra huisje te doen