Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Hilary schreef:Hoe deed jij dat ook alweer met het karton? Kort maaien, karton erop, potgrond erop (hoeveel?), inzaaien? Ik heb nog wat mengsel liggen en zonnebloemen gekregen, maar weet zeker dat dat in het gras of tussen de brandnetels niks gaat worden
Belker schreef:Ja je ziet ons langskomen op Equiday.
Ik kom wat kruidenmengsel voor zandgrond halen.
Daihyo schreef:Kort maaien, karton erop, ongeveer 10cm potgrond erop, zaad erop en een beetje in de grond wrijven, klein laagje er overheen zeg maar. Max een cm of minder. En dan water erop. Zolang het niet regent om de dag water geven. En dan gaat het vanzelf groeien.
DJZ schreef:Zo snel als het kan gaan... Vrijdag bij een locatie wezen kijken, waar bekende van mij de plek nu huren. Ze gaan er weg per 1 april, dus dit kwam vrij. 4 stallen, opslaghok, om en nabij 2 hectare gras en een rijbakkie. 3 huizen verderop zit mijn hooiboerWe zijn een prijs overeen gekomen en hij stelt nu een contract op en dan zou ik per 1 april al kunnen verhuizen
![]()
Ik mag er geen PP van maken, maar dat maakt niet heel veel uit. Het is kleigrond, dus dan zou er ook heel veel moeten gedaan worden, voor het goed is.. En eigenlijk wilde ik zo ie zo al meer gras voor de paarden
Hutcherson schreef:DJZ schreef:Zo snel als het kan gaan... Vrijdag bij een locatie wezen kijken, waar bekende van mij de plek nu huren. Ze gaan er weg per 1 april, dus dit kwam vrij. 4 stallen, opslaghok, om en nabij 2 hectare gras en een rijbakkie. 3 huizen verderop zit mijn hooiboerWe zijn een prijs overeen gekomen en hij stelt nu een contract op en dan zou ik per 1 april al kunnen verhuizen
![]()
Ik mag er geen PP van maken, maar dat maakt niet heel veel uit. Het is kleigrond, dus dan zou er ook heel veel moeten gedaan worden, voor het goed is.. En eigenlijk wilde ik zo ie zo al meer gras voor de paarden
Ga je in zevenaar huren? Richting de dijk?
belle_boef schreef:[ Afbeelding ]
Hier een hoek de vervelend was om te maaien omgetoverd tot bloemenborder in spe. 6 kruiwagens eigen mest en 3 grote zakken potgrond als bovenlaag. Op naar heel veel bloemen.