Notch schreef:In mijn ervaring zijn er niet zoveel bedrijven bereid om zich aan wolfwerende rasters te branden. Dit omdat de regels regelmatig veranderen, en iedereen die subsidie heeft ontvangen straks controle krijgt. Bij de minste geringste foute montage dient de volledige subsidie te worden terugbetaald. Ze zijn bang voor aansprakelijkheid kreeg ik te horen.
Ik denk zelf dat het wel zal loslopen, maargoed.
Ik heb uiteindelijk een hovenier gevraagd om het aan te leggen. Gewoon lokaal, gaat a.s. zaterdag de grond in.... Wel zelf alle materialen aangekocht (5 draden + lint aan de wildzijde) en binnenzijde 3 turbolinten.
Misschien is er bij jou ook een lokale hovenier of loonwerker die het wel wil doen?
Wij zitten wel in de hoveniers en loonwerkers maar wolvenrasters zijn nog niet zo in beeld helaas. Maar vragen inmiddels ook al rond.
@Pien en Rocamor.
Dank voor de tips! Ik denk en weet ook dat ze als ze willen er inderdaad overheen of onderdoor komen. Ze staan in de winter max anderhalf uur in het donker. Geen idee of het helpt maar dan met de baklamp aan en een fox light. Wanneer ze erg actief zijn wbt meldingen staan ze helaas gewoon binnen.