Nou dat, heb plek om grote balen op te slaan.. alleen is de doorgang van de schuur te laag voor de meeste loaders.. anders liet ik gewoon 6/8 grote balen brengen en kon ik mooi vooruit. Nu moet ik of plak voor plak alles naar binnen sjouwen of kleine pakjes.. heb nog wel 7 Midibalen staan. Wellicht ga ik kijken of ik dat de hele winter door kan doen. Beide voeren, deel midi en deel droog.
Ja, dat probleem in de schuur hebben wij ook. Allemaal smalle en lage deuren. Gelukkig in het begin 1 hoge deur, daar waar de trekker staat.
We moeten straks met een hooikar langs de trekker, door de werkplaats, langs de fietsen op naar einde schuur.
Niet echt handig, maar van de andere kant, al die kleine dure baaltjes stapelen is ook niet handig, dus we gaan toch maar voor deze oplossing. Scheelt een hoop rugpijn.
Mimi die zorgt er denk ik wel voor dat je zo nu en dan wat anders doet dan naar het scherm kijken
Leuk paard DP!
Mijn achterbuurman is aan het kijken naar een grote pony/klein paard voor z’n dochter. Moet wel een hele makke zijn, type koudbloed. (Geen halflinger ) mocht iemand hier wat weten voor normaal geld
Ryan is in de bak ook zo'n kinder pony, bij buitenrit soms wel en soms niet. Dus daarvoor niet betrouwbaar genoeg. Maar in de bak kan je er iedereen op zetten.
Hier zijn ze de 3e snede nu op de duin/rol aan het doen. Benieuwd hoeveel pakken het zijn. Niet veel. Is ook allemaal verkocht aan de loonwerker. Wij hebben er niets aan. Maar zonde om er met een bloter overheen te gaan.
manzano
Geplaatst: 02-10-23 18:40
boemel schreef:
[ [url=m/uIPAQM.jpg]Afbeelding[/url] ]
Blij met wat mentale ondersteuning van Mimi vandaag
Ik zal eens zoeken of ik er meer over kan vinden. De bedoeling is gewoon recreatief rijden en misschien een veulentje in de toekomst (niet voor mij hoor ) Eén naam op het papier springt er iig wel uit (T....), de rest zegt me niets.
Hier miezert het af en toe een beetje en er staat wel wat wind maar het is te overzien gelukkig. Ik ga zo weg met de trailer want ik heb les op de baan.