Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
ik wilde eerst kijken of er leveranciers in de omgeving zijn voordat ik via internet bestel
We zijn hier 2 jaar geleden komen wonen. We hebben eerst binnen een paar ruimtes aangepakt (bovenverdieping, keuken en kamer). Dit jaar zijn we verder gegaan met de het aankleden van de 'tuin'. Aangezien er wat hoogte verschil opgevangen moest worden en ik de bak niet op het laagste punt van het perceel wilde hebben zijn we dus ook al bezig met de bak. Er staat straks nog geen paard, maar ik heb al wel een bak

er is een hele hoop gebeurd hier. Onze oma is in augustus ingeslapen aan koliek en we hebben voor mijn koudbloed een mini vriendje gekocht. Dat gaat hartstikke goed, alleen koudbloed heeft spat. En wel de ostheo spondylitische nogwat vorm, bot afbraak. Bij de kliniek is me aangeraden hem vooral niet op de modder te zetten. Koud en nat doet hem zeer. En dat klopt ook want bij modderig weer gaat hij onregelmatig lopen.