Anti spinnen spray?

Moderators: Apple, Nicole288, Coby, Pistasche, C_arola, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Telpeva

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-20 00:16

Ik heb eens gelezen dat ze bepaalde olien niet prettig vinden, volgens mij was dat pepermunt maar dat zou je voor de zekerheid zelf even moeten nazoeken, het is alweer even geleden dat ik dat heb opgezocht dus ik weet het niet meer zo. Je weet wel, van die kleine flesjes met olie die je bij Holland & Barret en dergelijke kan kopen, ik heb zelf ooit eens een spuitflacon gemaakt met dat spul (kraanwater gemengd met x olie) en naar mijn idee doet het wel iets. Maar of het ook bruikbaar is bij je hooi weet ik niet...
Ik spray het zelf bij mijn kozijnen en deuropeningen, en op mijn scooter. Begin deze maand had ik thuis een invasie (7 tot 9 weghalen per dag, voor pakweg 2 weken ofzo, aargh) en sinds ik dat spul gespoten heb komen ze niet meer naar binnen.

Dan nog een tip, iets heel anders.
Ik heb echt niks met spinnen, liefst blijf ik echt uit de buurt. Maar soms kan je niet anders, en voor die momenten draag ik tegenwoordig handschoenen en dat werkt voor mij eigenlijk heel goed. Gewoon het idee dat je het web of de spin zelf niet op je hand krijgt (ofwel, niet direct op de huid, niet die creepy kriebel) daf vind ik zelf echt al heel fijn. En als het toch gebeurd dan schud je ze zo van je handschoenen af, zonder dat je ze voelt kriebelen.

"The difference between fiction and reality? Fiction has to make sense." - Tom Clancy [o]

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie