Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Nu is de rechterkant langer omdat dat normaal over de linkerkant hangt.
ik houd de staart altijd goed bij kwa viezigheid, de vieze plukken gaan bijna dagelijks even in een mini-emmertje warm water en één keer in de zoveel tijd was ik m helemaal, ze is echt hoogblond dus niet gelig, nu zit er sinds vorige week een donkere streng doorheen ??? lijkt in de eerste instantie zo’n pis-streng maar na biotex, betadine herhaaldelijk denk ik dat als ik niet beter zou weten dat het een een streng vos-kleurig is ?? Dat kan toch niet ineens ? het is vanaf halverwege. Genoeg tips hier wat betreft wassen, wat ik nog niet heb geprobeerd is zilver shampoo, maar kan dat ook voor blond ?? Ik dacht eerlijk gezegd alleen voor witte/schimmel staart, dat ze niet ineens een paarse staart heeft
Herkenbaar voor iemand, spontane verkleuring vanuit pigment niet vanuit viezigheid ??
Paars wordt het alleen als je het te lang laat zitten. (Ik gebruik het voor mezelf)
paljaslaura schreef:Gewoon in de bleek ermee
Gewapend met vloeibare groene zeep, betadine, yellow out van cowboy magic en de rosewater conditioner en voor de zekerheid de zilvershampoo van Kruidvat is dit het recente resultaat van de laatste wasbeurt . . . Jammer van de eens zo egaal witte staart. De opstelling van de flessen op de spuitplaats was wel geinig