Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Het groeit heel mooi uit zichzelf langs de randen van de wei, maar daar waar ik het wilde hebben komt het niet op
Maartje_M schreef:Riet staat hier aan de kant en eten ze graag. We hebben een wilg en lindes maar die laatste moeten nog wat groeien voor ze door de paarden gesnoeid mogen worden. Ik wil ook nog heel graag haag zetten voor ze maar dat is nog even een discussie thuis
Munt ga ik ook zetten, dat heb ik in de tuin en daar kruipt het als een malle rond. Brandnetels staan ook regelmatig op het menu. Ik wil in de paddock een divers menu kunnen aanbieden en dan voorlopig op de weide gewoon gras, want dat duurt volgens mij heel lang voor daar variatie echt opkomt

de wilg is al heel oud dus die mogen ze mooi van onder af snoeien idd. De lindes zijn nu afgezet met koord maar dat wil ik dus eigenlijk met heg gaan doen. En dan hetzelfde voor de track. Of een soort ‘doolhof’ maken met heggetjes en bomen lijkt me ook heel erg leuk. Zo jammer dat het allemaal jaren nodig heeft om een beetje vorm te krijgen

belle_boef schreef:Maartje hoe ben je erachter gekomen dat er zo’n plan lag?
Ik zie vaker mensen die vanuit zulke plannen bomen en planten krijgen/ plaatsen. Ben wel
Benieuwd hoe dat gaat