Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
tine10 schreef:Nou ja, ik was het prachtige wit gewend en ik vind dit dan behoorlijk vies. Ook voelt het enorm vies en stug. De eigenaren zie/spreek ik nooit en verzorgen de paarden nooit, dus daar heb ik niet zoveel aan.Zo vies is het niet hoor. Bij erg vies verwachtte ik echt een heel ander plaatje.
Als je hem gaat wassen, ziet het er na 1x rollen in een stoffig stuk weer net zo uit.
Overleg even met de eigenaren.
blondie123 schreef:tine10 schreef:Nou ja, ik was het prachtige wit gewend en ik vind dit dan behoorlijk vies. Ook voelt het enorm vies en stug. De eigenaren zie/spreek ik nooit en verzorgen de paarden nooit, dus daar heb ik niet zoveel aan.Zo vies is het niet hoor. Bij erg vies verwachtte ik echt een heel ander plaatje.
Als je hem gaat wassen, ziet het er na 1x rollen in een stoffig stuk weer net zo uit.
Overleg even met de eigenaren.
blondie123 schreef:tine10 schreef:Nee maar ik ben ook niet de enige verzorger. Beter lezen voordat je deze conclusies trekt.Maar dat de eigenaren hem niet verzorgen klopt dan niet, anders zou de staart nooit zo wit zijn geweest als je zegt. Ik zou als eigenaar hier niet zo blij mee zijn.
tine10 schreef:Gelukkig is niet elke eigenaar hetzelfde en weet ik zelf heel goed welke afspraken ik heb gemaakt met de eigenaren. Wat maakt het trouwens uit dat mijn vriendin het wel weet? Mijn vriendin ligt momenteel in het ziekenhuis en daarom doe ik nu alles alleen. Verdere uitleg ga ik niet meer geven want ik vind het heel naar dat jij meteen je conclusies trekt, bah.Maar dan weet je vriendin dus wel hoe ze de pony moet wassen, want ik begrijp hieruit dat zij hem dan gewassen heeft.
Maar dan nog steeds, de pony is niet in jullie eigendom. Ik zou niet blij zijn met verzorgers die zomaar dingen doen zonder te overleggen. Zeker als pony helemaal niet vies is.
blondie123 schreef:tine10 schreef:Gelukkig is niet elke eigenaar hetzelfde en weet ik zelf heel goed welke afspraken ik heb gemaakt met de eigenaren. Wat maakt het trouwens uit dat mijn vriendin het wel weet? Mijn vriendin ligt momenteel in het ziekenhuis en daarom doe ik nu alles alleen. Verdere uitleg ga ik niet meer geven want ik vind het heel naar dat jij meteen je conclusies trekt, bah.Maar dan weet je vriendin dus wel hoe ze de pony moet wassen, want ik begrijp hieruit dat zij hem dan gewassen heeft.
Maar dan nog steeds, de pony is niet in jullie eigendom. Ik zou niet blij zijn met verzorgers die zomaar dingen doen zonder te overleggen. Zeker als pony helemaal niet vies is.
Ik vraag me af wanneer jij een paard dan wel vies vindt. Ik heb werkelijk nog nooit een zwartharige Haflinger op de manege gezien, maar dat zal natuurlijk aan mij liggen.
jiperdepip schreef:Ik snap niet zo goed waarom ik met de eigenaar moet overleggen terwijl ik allang afspraken heb gemaakt? Als je niks over die relatie weet moet je ook geen reacties plaatsen zoals die van tine10. Ik ben niet degene die te hard van stapel loopt, absoluut niet.eh TS loop je niet een beetje te snel van stapel?
eigenaar blijft eigenaar en met overleggen is niets mis imo
en let op met zulke grove uitspraken jegens de eigenaar want die zal het niet fijn vinden dat je zo respectloos over hen praat
MarliesV schreef:Ik weet niet wat de pony allemaal kent. Als hij braaf is met water/afspuiten dan is het een kwestie van goed nat maken, inzepen met paardenshampoo en goed uitspoelen. Gewoon zoals je je eigen haar wast.
Ik zweer zelf bij Cowboy Magic maar kan me voorstellen dat dat best duur is voor een verzorgpony.
blondie123 schreef:jiperdepip schreef:Ik snap niet zo goed waarom ik met de eigenaar moet overleggen terwijl ik allang afspraken heb gemaakt? Als je niks over die relatie weet moet je ook geen reacties plaatsen zoals die van tine10. Ik ben niet degene die te hard van stapel loopt, absoluut niet.eh TS loop je niet een beetje te snel van stapel?
eigenaar blijft eigenaar en met overleggen is niets mis imo
en let op met zulke grove uitspraken jegens de eigenaar want die zal het niet fijn vinden dat je zo respectloos over hen praat
Respectloze opmerkingen heeft de eigenaar trouwens geheel aan zichzelf te danken. Zelf hebben ze ook al aardig wat keren toegegeven dat ze niks met de paarden willen doen en dat het ze niks interesseert, ik weet wel waar ik het over heb hoor.