Hollybollie schreef:Het boek van dr. Miller heb ik ook al. Wel zag ik veel verschillende meningen op het internet over het inprinten van veulens. Ik denk dat je met een beetje gezond verstand voor jezelf wel uit kan maken wat je wel of niet moet gebruiken.
Inderdaad om het makkelijk te maken
. Heb er al wel wat over gelezen en voor allebei de methodes is zeker wat te zeggen. Moet me er nog echt in gaan verdiepen en dan een beslissing nemen.
Indy had al vrij snel een buikje. Nu was ze ook al even niet getraind, door wat rugprobleempjes dus spieren om alles een beetje netjes op de plaats te houden, heeft ze niet. Ander paardje bij ons op stal is zelfs al iets verder in de drachtigheid en daar zie je helemaal niets aan.
@JoyRebel: Wat leuk dat jullie als hengst ook Solo hebben. Ik twijfelde in eerste instantie nog wel even aangezien hij nog geen veulens had rondlopen toen, maar hij sprak me zo ontzettend aan als hengst.
Ik vind het allemaal zo spannend en overweldigend. Indy staat sinds afgelopen weekend al op haar merriestal. Hele mooie, lekkere rustige grote stal met een super buurvrouw. Madam leeft eindelijk op haar stand
en is dus helemaal tevreden
.