Bandit is halter/pleasure gefokt, haar stamboom; www.allbreedpedigree.com/hints+bandit

Wat ik zou willen verbeteren ?? Tja, zoals je ziet is ze vrij lang. Het mag van mij wat compacter, dus een wat kortere hengst maar wel een flinke maat. Zeker niet onder de 1.56m, liefst boven de 1.60m. Er moet een mooi fijn koppie op zitten en dat moet ie ook doorgeven natuurlijk. Goed beenwerk is natuurlijk ook ERG belangrijk. Bandit is toontredig.
Verbeter tips zijn ook welkom!
Kleur vind ik ook van belang, ik wil dus geen 'gewone' sorrel quarter hengst. Ook geen frame overo want Bandit is dat natuurlijk ook.
Verder dus wel alles wat een beetje apart is, Grullo, Dun, Buckskin, Palomino enz... Tobiano, Tovero enz..
Ik ken niet zoveel quarter/ paint hengsten en hun kwaliteiten maar zelf vind ik (kwa uiterlijk) Cutter Bill Cody erg gaaf. Alleen dat is een reiner is het niet?? Verder weet ik ook vrij weinig van hem..
Ben erg benieuwd waar jullie mee komen!

)
). Dus liever solid of overo, maar wel OLWS-vrij...
. Buitenland is geen probleem als ze maar wel aan KI doen en opsturen. Ik wil iets aparts, wat echt bij Bandit past, een geweldige uitstraling heeft en doorgeeft en een apart kleurtje heeft. Geen 'gewone' sorrel dus..