Nakomelingen Generals Golden Boy

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
redpebbles

Berichten: 456
Geregistreerd: 17-11-03
Woonplaats: blesdijke

Re: Nakomelingen Generals Golden Boy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-07 15:26

Lindy H, wil je het programma hier even vermelden? Ook leuk voor mensen die zonder paard even willen komen kijken. Haha!
Hoeveel deelnemers komen er tot nu toe?
Peter en familie, we hopen dat jullie toch even kunnen/willen komen op deze dag. Heel erg verdrietig dat Girly Girl er niet meer bij kan zijn, maar als jullie het op kunnen brengen zijn jullie natuurlijk welkom.
Dit geld natuurlijk ook voor de andere eigenaren waarvan hun GB kind is overleden.
Groetjes en tot zondag.

LindyH

Berichten: 11259
Geregistreerd: 02-07-05
Woonplaats: The Buckle of the Bible Belt

Re: Nakomelingen Generals Golden Boy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-07 22:21

Het programma is een uurtje opgeschoven, omdat het 's middags nog best lang licht is, en het aantal deelnemers wat tegen valt. Er komen maar 9 paarden, maar wel ca 30 mensen. Veel mensen zien het niet zitten om hun paard mee te nemen. Dat is jammer, maar aan de andere kant komt het wel handig uit omdat er slecht weer is voorspeld. Ook zullen de deelnemers nu meer aan de clinics hebben.

Het programma ziet er als volgt uit:

11:00 Aankomst eerste groep
11:30 Halter Clinic
12:30 Aankomst tweede groep en klaarmaken voor Look-a-like Contest
13:00 Look-a-like Contest
13:30 Groepsfoto
14:00 Vertrek eerste groep en klaarmaken voor de Pleasure Clinic
14:30 Pleasure Clinic
15:30 Einde

Het is dus de bedoeling dat we op de groepsfoto nette kleding aan hebben.
Je mag natuurlijk ook eerder komen of langer blijven als je dat graag wilt. De tijden zijn niet heel exact. Het gaat erom dat we een ongedwongen, gezellige dag hebben.

Als er nog vragen of opmerkingen zijn, hoor ik het graag.
Ik heb er in ieder geval zin in!

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Re: Nakomelingen Generals Golden Boy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-07 23:59

Nou, super Lindy Lachen Ik ben er in ieder geval bij en zal hoogstwaarschijnlijk ook meerijden met een kind van Golden Boy Lachen

Uriah

Berichten: 1677
Geregistreerd: 06-12-02
Woonplaats: beilen

Re: Nakomelingen Generals Golden Boy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-01-07 11:26

maar 9 paarden! dat valt echt tegen!

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Re: Nakomelingen Generals Golden Boy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-07 11:31

Ach, opzich is het ook wel goed te doen als we niet zo heel veel paarden hebben...ik bedoel, de bak is niet eindeloos groot, een paard of 4 of 5 is een heel mooi aantal om mee te rijden, toch? Lachen

Uriah

Berichten: 1677
Geregistreerd: 06-12-02
Woonplaats: beilen

Re: Nakomelingen Generals Golden Boy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-01-07 11:36

XoNo schreef:
Ach, opzich is het ook wel goed te doen als we niet zo heel veel paarden hebben...ik bedoel, de bak is niet eindeloos groot, een paard of 4 of 5 is een heel mooi aantal om mee te rijden, toch? Lachen


ja voor het rijden is het wel fijn ,maar ik had wel wat meer kids willen zien! misschien heb ik nu ook meer kans om de look a like contest te winnen met mn bruine king Knipoog Haha!met welk kind rij jij ,hopelijk met desert!

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Re: Nakomelingen Generals Golden Boy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-07 11:38

Nope, niet met Desert Haha! Met Kato Go jij! Go jij! 3 jarige, bijna 4 jarige suuuupergave hunter/pleasure ruin! 1.60m hoog! Joehoeee! Haha!

Brigitte kan niet aankomende zondag, anders had zij misschien nog wel iets met Desert gedaan, zij is haar aan het inrijden namelijk Knipoog

takoda

Berichten: 152
Geregistreerd: 18-04-06

Re: Nakomelingen Generals Golden Boy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-07 11:40

Afbeelding

Afbeelding

oa generals gringo komt in ieder geval wel en we hebben er heel veel zin in.
en wie weet maakt hij ook wel een kansje op de look a like contest Haha!

als er niet teveel op de kleur van de manen, de staart , en de benen word gelet. Knipoog

Uriah

Berichten: 1677
Geregistreerd: 06-12-02
Woonplaats: beilen

Re: Nakomelingen Generals Golden Boy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-01-07 11:46

ga jij ook rijden takoda?

@ xono ,ja kato die ken ik ! is dat ook nog zo'n baby of is hij al een echte BIKKEL?

Als desert maar wel even mee doet met de look alike contest kan king zn zus even zien!

ik heb al een voorgevoel wie de look a like gaat winnen en de eigenaresse kennen we bedie xono! Knipoog Haha!

judith
Berichten: 1186
Geregistreerd: 14-01-01

Re: Nakomelingen Generals Golden Boy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-07 11:50

Ik kan helaas niet komen... Ik heb volgende week maandag, dinsdag en woensdag tentamens en moet dus echt mijn weekend ook gebruiken om te leren en presentaties voor te bereiden. Echt heel jammer, want ik had graag gekomen MET Leona! Maar ja, school gaat voor helaas... een volgende keer wil ik zeker weer graag komen als er weer zoiets georganiseerd zou worden! En die GGB Look-a-Like contest wordt denk ik gewonnen door een paardje dat ik geboren heb zien worden bij ons op stal, 6 jaar geleden... Haha!

Uriah

Berichten: 1677
Geregistreerd: 06-12-02
Woonplaats: beilen

Re: Nakomelingen Generals Golden Boy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-01-07 11:51

judith schreef:
Ik kan helaas niet komen... Ik heb volgende week maandag, dinsdag en woensdag tentamens en moet dus echt mijn weekend ook gebruiken om te leren en presentaties voor te bereiden. Echt heel jammer, want ik had graag gekomen MET Leona! Maar ja, school gaat voor helaas... een volgende keer wil ik zeker weer graag komen als er weer zoiets georganiseerd zou worden! En die GGB Look-a-Like contest wordt denk ik gewonnen door een paardje dat ik geboren heb zien worden bij ons op stal, 6 jaar geleden... Haha!


ik denk dat ik die ook bedoel judith! Haha!

jammer dat je niet komt!!!!

judith
Berichten: 1186
Geregistreerd: 14-01-01

Re: Nakomelingen Generals Golden Boy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-07 11:53

Ja, heel jammer, maar ja studie he... Ach hopelijk gaan we elkaar vaak zien op wedstrijden... 1 grote pleasure class met allemaal GGB kids Haha!

takoda

Berichten: 152
Geregistreerd: 18-04-06

Re: Nakomelingen Generals Golden Boy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-07 11:57

nee ik doe alleen aan het ochtend programma mee uriah.

misschien is het een goed idee om dit voort te zetten met een pebbles dag of een magic dag? Haha!

en als we dan met die magicdag ff wachten tot over 1 jaar zeg maar Knipoog dan kan ik dan ook met meedere magic kindjes komen.

Malenka

Berichten: 7563
Geregistreerd: 04-10-06

Re: Nakomelingen Generals Golden Boy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-07 14:19

Ik ga heel erg mijn best doen om nog te komen. Maar ik kan niks beloven. Ik vind het heel vervelend. maar ik ben geheel afhankelijk van anderen.
Als jullie het niet erg vinden dat Nilay vies is dan kan ik proberen hem ook nog mee te krijgen. Maar hij is nou eenmaal een buitenpaard en ik kan hem dus echt niet wassen. Als het buiten regent kan ik hem zelfs niet even poetsen van te voren...

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Re: Nakomelingen Generals Golden Boy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-07 18:33

Malenka, een vies paard is beter dan geen paard, dus het is geen ramp Haha! Ik ben blij dat Kato chestnut is. Ik was zijn staart morgen even en daar houdt het mee op hoor Haha! Het is niet zo'n smeerlap, dat scheelt *LOL*

@Uriah: het is nog een beetje een baby, een puppie die nog een hoop moet leren, maar hij is heel dapper, stoer en vooral ook groot Haha!

@Juud: jammer dat je niet kunt komen juudje, maar ik begrijp het wel, logisch Lachen Heel veel succes met je tentamens!

@Cisca: leuk dat je Gringo meeneemt Cis, spreken we meteen ff wat af!

LindyH

Berichten: 11259
Geregistreerd: 02-07-05
Woonplaats: The Buckle of the Bible Belt

Re: Nakomelingen Generals Golden Boy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-07 23:53

Malenka schreef:
Ik ga heel erg mijn best doen om nog te komen. Maar ik kan niks beloven. Ik vind het heel vervelend. maar ik ben geheel afhankelijk van anderen.
Als jullie het niet erg vinden dat Nilay vies is dan kan ik proberen hem ook nog mee te krijgen. Maar hij is nou eenmaal een buitenpaard en ik kan hem dus echt niet wassen. Als het buiten regent kan ik hem zelfs niet even poetsen van te voren...


Mijn paard is ook een buitenpaard, maar ik was gewoon zijn staart en manen hoor, met zo'n shampoo die de beschermlaag niet aantast. Het is toch niet echt koud. Een de rest poets ik gewoon. Niet te veel, als het ergste vuil er maar af is. Ik moet wel zeggen dat hij een deken draagt, dus ik hoef alleen de hals schoon te maken. Maar ik ga inderdaad ook niet aan de gang met troep om de staart wit te maken. Dat doe ik 's zomers wel.

Ik hoop dat je kunt komen. Een vies paard is net zo welkom! Waar ben je precies van afhankelijk? Misschien kun je met iemand meerijden.

Uriah

Berichten: 1677
Geregistreerd: 06-12-02
Woonplaats: beilen

Re: Nakomelingen Generals Golden Boy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-01-07 10:58

ik ga ook manen en staart wassen ,verder poetsen hij staat ook onder een dek.

Malenka

Berichten: 7563
Geregistreerd: 04-10-06

Re: Nakomelingen Generals Golden Boy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-07 12:29

LindyH schreef:
Mijn paard is ook een buitenpaard, maar ik was gewoon zijn staart en manen hoor, met zo'n shampoo die de beschermlaag niet aantast. Het is toch niet echt koud. Een de rest poets ik gewoon. Niet te veel, als het ergste vuil er maar af is. Ik moet wel zeggen dat hij een deken draagt, dus ik hoef alleen de hals schoon te maken. Maar ik ga inderdaad ook niet aan de gang met troep om de staart wit te maken. Dat doe ik 's zomers wel.

Ik hoop dat je kunt komen. Een vies paard is net zo welkom! Waar ben je precies van afhankelijk? Misschien kun je met iemand meerijden.


Mijn paardje heeft dus geen deken op. En hij staat in het weiland zonder schuilmogelijkheid. Hij moet dus echt een hele goede vetlaag hebben om zichzelf droog en warm te kunnen houden. Veel poetsen zit er dus niet in... maar als hij droog is kan ik het ergste weg poetsen. Even zijn beentjes af spuiten en evt staart wassen.. Manen wordt lastig aangezien ik dit alleen buiten kan doen met koud water en ik niet de mogelijkheid heb hem daarna binnen te zetten.

Ik ben afhankelijk van iemand om ons (met de trailer) te brengen.
Mocht er nog iemand anders vanuit de grensstreek Groningen komen (of een stukje om wllen rijden) Dan zou ik heel graag mee rijden... dan kom ik zeker! Ik woon net 500m over de grens in Duitsland (grensovergang Bellingwolde). Ik kan eventueel naar bellingwolde lopen met hem zodat je de grens niet over moet met de trailer.

takoda

Berichten: 152
Geregistreerd: 18-04-06

Re: Nakomelingen Generals Golden Boy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-07 20:05

hey malenka,

heb jij toevallig wel een auto?die een trailer mag trekken? ( een zware trailer)

ik zit namelijk met een probleem,
onze auto heeft de cadan stuk. en is niet op tijd klaar voor zondag.

ik woon in veelerveen.
vlak bij dus.
dus als jij vervoer hebt!!! ik heb een trailer Knipoog

dus dan kunnen we vast wel in blesdijke komen.

Malenka

Berichten: 7563
Geregistreerd: 04-10-06

Re: Nakomelingen Generals Golden Boy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-07 22:19

Nee, sorry. Ik heb geen auto. En een auto voor een zware trailer kan ik hoe dan ook niet regelen. Wel balen zeg dat je auto stuk is Verdrietig

redpebbles

Berichten: 456
Geregistreerd: 17-11-03
Woonplaats: blesdijke

Re: Nakomelingen Generals Golden Boy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-07 01:27

Heel jammer als er GB kids niet kunnen komen door vervoersproblemen Frusty
Nog even een mededeling van onze kant: Diegene die meedoen aan de Pleasure clinic......Helm of Cap is verplicht!

Tot zondag, we hebben er zin aan!! Haha!

Groetjes,
Sylva.

Pannenkoek
Berichten: 2652
Geregistreerd: 11-06-04

Re: Nakomelingen Generals Golden Boy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-07 12:47

redpebbles schreef:
Diegene die meedoen aan de Pleasure clinic......Helm of Cap is verplicht!

Nou, die moet ik dan nog ff snel regelen......, mag een motorcrosshelm ook?

cesar
Berichten: 37
Geregistreerd: 07-01-06
Woonplaats: Terband

Re: Nakomelingen Generals Golden Boy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-07 14:07

Heel veel plezier zondag!! Ben benieuwd naar de foto's van de look a like contest

LindyH

Berichten: 11259
Geregistreerd: 02-07-05
Woonplaats: The Buckle of the Bible Belt

Re: Nakomelingen Generals Golden Boy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-07 14:18

Malenka en Takoda, kunnen jullie niet samen een auto huren? Dat kost wel wat, maar met z'n tweeën is het wel te doen. Ik deed dat vroeger ook altijd met wedstrijden.

pepjack
Berichten: 37
Geregistreerd: 21-08-06
Woonplaats: Heerenveen

Re: Nakomelingen Generals Golden Boy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-07 16:07

hallo

Wij komen in ieder geval wel met Yellow. Ik hoop dat hij ook een kansje maakt
in de look a like contest. Want dat zou wel leuk zijn.
Ik weet nog niet of ik mee doe met de clinic of mijn dochter .
We zien wie dat gaat doen.
Nou allemaal tot morgen

Groetjes Jolanda