Kijk & Geniet:
Chuck:

Stoere Dave:

Deze vind ik echt geweldig:

Dave is mooi door zijn vacht heen he! Hij heeft wel een geweldige kleur gekregen vind ik zelf.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

! Ik blijf het een supergaaf veulen vinden! Die bles is echt helemaal het einde!
!!

wel zien ja! Zijn koppie is om te smelten, alleen zit er wel een flink karakter in...
) Dave is gewoon een superknol! Al is het een levensgevaarlijke hengst............
Boldly schreef:Al is het een levensgevaarlijke hengst............![]()
LisetteSugar schreef:Ik ben toch wel érg gecharmeerd van Dave!! Wat heb je een prachtige hengst!!

vera schreef:Zag ik die levensgevaarlijke hengst nu door het weiland galoppperen????? Was hij ontsnapt

(Wak is altijd gezelschapspony van een hengst geweest dus daar weet'ie wel raad mee). Francis schreef:Nah, Chuck moet nog lekker ff bij z'n mama blijven, maar je mag Dave wel brengen hoor... 'k gooi de wei wel in tweeën![]()
![]()
Ik heb dan nog wel een leuke gezelsschapsshet die je als speeltje voor Chuck mag meenemen. Ruilen we gewoon(Wak is altijd gezelschapspony van een hengst geweest dus daar weet'ie wel raad mee).

En Dave vind ik helemaal geweldig,echt een beauty