[WN] info bio glow bars en contoureds jetsetter

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

lonestar123

info bio glow bars en contoureds jetsetter

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-04-06 12:50

Hallo

Wij zijn op zoek naar foto's en info over de hengsten Brio Glow Bars van Norbert Evers en Contoureds Jetsetter van Heidi Jahannes. Bijde hengsten zijn van duitse eigennaars. Wie weet hoe deze hengsten zijn. Hun karakters en wat geven ze door aan hun nakomelingen.

Wij ben nog steeds opzoek naar een goede dekhengst.
Ook zit ik nog steeds te denken aan a priceple investment van Monika Strasser. Hij is erg jong. Ze gaan met hem beginnen dit jaar met showen. Hier heb ik de site al van maar van die hier boven genoemde hengsten nog niet.

Bedankt!!

XoNo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-06 20:56

Voor zover ik weet is Norbert Evers Nederlands, maar ik kan het mis hebben
Maargoed, je kunt Brio Glow Bars vinden op of via de Mill Ranch. www.themillranch.nl.

Met de rest kan ik je niet helpen, sorry.

REGINA76

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-06 23:26

brio glow bars staat sinds kort weer bij norbert evers in duitsland vlak aan de nederlandse grens.
als het goed lijkt te gaan dan gaat le ann met veulen naar norbert toe vanwekend om gedekt te worden door brio glow bars.
het is een bijzonder mooi paard om te zien met mooie pleasuregangen, geeft mooie nakomelingen alida de jury heeft inmiddels ong 4 veulens van brio.

lonestar123

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-04-06 12:03

Spannend regina. Weer een veulen. Is de merrie van jou le-aan blair?? Dan heb in een nakomeling op internet op marktplaats te koop zien staan.

Dus Alida weet meer van die hengst. Kan helaas geen foto van hem vinden op internet wat voor kleur is de hengst???

REGINA76

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-06 12:46

chestnut, geef mij jou emailadres maar dan sruur ik jou als ik bij norbert bengeweest fotos van brio toe.
ja le ann is al 3 jr van mij.
dat klopt is wiki een zwarte merrie van len.

Jeddah

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-06 21:31

Als je mij je email pb't heb ik ook nog wel wat foto's van hem. Ontzetten gaaf en imo erg ondergewaardeerde hengst. Kan super galopperen.