Ook dit jaar zal ik weer een topic maken met alle veulentjes die in 2022 worden geboren. Ze zijn allemaal van de hengsten Big Gun To Trash en Elos Shining Dream uit verscheidene knappe mama's. De mama's zullen we toelichten als de eerste veulentjes geboren worden.
De eerste knapperd is alweer geboren. New Moon Star Gun EE aka Kacey. AQHA & APHA hengstje met een gedeeltelijk wit hoofd en hoge witte benen. Big Gun To Trash x Royal Sunshine Dunit moeder en zoon maken het goed
Dankjulliewel allemaal erg blij met deze kleine knapperd. Super leuk dat jullie weer allemaal gezellig mee volgen. Ga jullie up to date houden van alle knapperds. Voorlopig zitten de andere nog lekker warm in mama's buik.
Oww yes het 2de veuelen is geboren1!!! Een heel knap AQHA hengstje met een gedeeltelijk wit hoofd, twee blauwe ogen en hoge witte benen. Het gaat goed met moeder en zoon. Big Gun To Trash X Remincs Great Pace
Dankjewel!!! ja niet normaal he zo hard gegroeid en zo een korte tijd. De volgende merrie staat inmiddels op springen dus kan nooit meer lang duren voor nummer 3 er is
chanicha
Geplaatst: 20-03-22 07:41
Prachtig! Nogmaals gefeliciteerd, het is echt een joekel
Jahoor de volgende knappe dame is gearriveerd. Een AQHA & APHA merrietje genaamd Shine Chic Olena EE met als roepnaam Beth Elos Shining Dream X CD Frosted Halo. Mijn toffe Nu Chex To Wimpys komt uit dezelfde moeder.
@Azmay dankjewel!!! Ik hou ook enorm van die witte hoofden ookal vindt lang niet iedereen dat mooi.
Met alle veulens die tot nu toe geboren zijn gaat het super ze zijn allemaal gezond en genieten van het mooie weer. De volgende merrie staat alweer op springen dus binnenkort weer een knapperd erbij