ElCid schreef:Misschien is mijn hengst ( Sweet Spot of Cash)een optie; gefokt als ranch paard bij een gerenommeerde perfomance fokker uit New Mexico ( VS) dus super allround en met veel cowsense. Paard met maat ( 155 cm) 3 goede gangen en cool, dus uitermate geschikt voor de ranch klassen en trail. Ik heb hem een paar keer gestart in trail/ ranch riding en Working equitation maar omdat ik absoluut geen wedstrijdruiter ben doe ik dat nauwelijks meer. Wel rijd ik hem op bosal, doe veel koeienwerk met hem ( volgens de Californische rijstijl) en verder is hij zeer geschikt voor buitenritten, springen, etc. Een echte allrounder dus die als het zou moeten ook een reining proef zou kunnen lopen maar daar ligt mijn passie dus ook echt niet. Fijn paard in de omgang, zeer werkwillig en op de pinken te rijden. Zijn kinderen zijn stuk voor stuk ook fijne gebruikspaarden. Hij is homozygoot zwart en minimal white Tobiano. Meer informatie op mijn website en FB pagina
Sweet Spot of Cash
[ [url=m/qrCCdX.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/yb5SKi.jpg]Afbeelding[/url] ]
Spot zijn vader, Spots to Burn
[ [url=m/WKnMqn.jpg]Afbeelding[/url] ]
Prachtige hengst. Ik zag hem op facebook idd al voorbij komen en is zeker een bezoek waard om te komen kijken.
Dank je wel voor je reactie!